Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen iso ja roteva nainen :(

Vierailija
01.03.2017 |

Päivä päivältä tämä oma ulkomuoto harmittaa enemmän ja enemmän. Olen harteikas, iso ja pitkä. Kuvissa mieheni vierellä näytän valtavalta ja mieheni on rinnallani kuin pikkupoika :( Onko kohtalontovereita? Miten tämän asian kanssa oppisi elämään? Joskus salaa haaveilen isosta 190 cm ja 100 kg miehestä, jonka rinnalla minäkin näyttäisin pienemmältä ja naisellisemmalta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen iso ja roteva, mutta en näe sitä huonona asiana. Olen fyysisesti vahva ja tunnun herättävän luontaisesti kunnioitusta esim. työyhteisössä. En ole yhtään pelottava, mutta kuuleman mukaan "jylhä".

Lukioikäisenä tämä harmitti, mutta nyt aikuisena naisena enää ei. Mieheni tosin on minua kymmenisen senttiä pidempi ja aika harteikas, joten en koe rotevuutta senkään vuoksi hankalana.

Vierailija
2/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kuitenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä ihailen tuttavaani joka pitkä roteva ylväs nainen! Hänen iso hymynsä ja kaikuva naurunsa kruunaa kaiken :)

Selkä suoraan vaan nainen, olet varmasti kaunis ja ihana!

Vierailija
4/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivo-Raija!

Vierailija
5/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivo-Raija!

Kuka on rivo-Raija?

Vierailija
6/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yksin vaikka kadulla kävellessä olen enemmän sinut asian kanssa mutta mieheni vierellä näytän jättiläiseltä. Mieheni on pidempi kuin minä mutta ehkä "sirompi", jos nyt niin miehestä voi sanoa. Varsinkin kuvissa korostuu koska minulla on myös isot rinnat :(

Vierailija
7/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, pitkä ja roteva. Joskus teininä tuntui pahalta kun oli käytännössä yhtä pitkä ja yhtä harteikas kun tavalliset 180-senttiset miehet. Muistan vieläkin kerran kun tajusin että herranjestas, minullahan on oikeasti leveämmät hartiat kuin miesystävälläni. No, suhde kuihtui aikanaan, olen aina tuntenut vetoa "isoihin" miehiin.

Lopulta tein itse juuri tuon että otin maskuliinisen +190cm ja 100 kg miehen, toki iän myötä olen oppinut kantamaan itseni myös ylväämmin.

Vierailija
8/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iso ja roteva ja aviomies on pienempi, enkä ole koskaan kokenut asiaa ongelmaksi. Mitä tekemistä koolla muka on naisellisuuden kanssa? Naisellisia vaatteita on saatavilla myös suurissa kokonumeroissa eivätkä meikki, kampaus ja korut ole koosta riippuvaisia ollenkaan.

Vierailija
9/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 163cm ja mieheni 173cm. Mun mies on myös kropaltaan sellainen solakan puoleinen, no siis normaali vartaloinen, ei mikään isokokonen mutta ei mikään hoikkakaan. Itse oon kans tällänen iso"luinen" ja moni onkin kysynyt että "Miks et ala opiskeleen poliisiks?" Kun kysyn "Miten niin? Vastaus aina joku "No kun oot tollanen kropaltas", en tiiä miten ton ottais.. Kohteliaisuutena? Pöh ja pah... 

Miestä ei haittaa kuulemma yhtään että nainen onkin se isompi mutta mua ärsyttää :( Mun mielestä miehen pitäs olla isompi kokoisempi kuin naisen. 

Vierailija
10/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakotettiinko teidät pienten miesten vaimoiksi? Oliko pieni mies viimeinen sukupuolensa edustaja tuhansien kilometrien säteellä? 

Vaiko ihan vapaaehtoisesti sanoitte "tahdon"?

Älkää huoliko, kyllä te sovitte ihan hyvin yhteen miestenne kanssa: heillä on pieni ruumis, teillä on pienet sielut.

Vierailija
11/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pakotettiinko teidät pienten miesten vaimoiksi? Oliko pieni mies viimeinen sukupuolensa edustaja tuhansien kilometrien säteellä? 

Vaiko ihan vapaaehtoisesti sanoitte "tahdon"?

Älkää huoliko, kyllä te sovitte ihan hyvin yhteen miestenne kanssa: heillä on pieni ruumis, teillä on pienet sielut.

Ei pakotettu mutta joihinkin asioihin ei kiinnitä "alkuhuumassa" huomiota.

Vierailija
12/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen roteva, pari vuotta sitten eräs naapurini ollessani lenkillä tuli vastaan, ja tokaisi että minun kannattaisi mennä armeijaan :D Itse en tuosta kommentista ottanut nokkiini, päinvastoin. Jollain oudolla tavalla tunsin siitä ylpeyttä ja tunnen vieläkin.

Vierailija
13/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se vaan on, ettet ole heiveröinen. Mutta jos asia oikeasti haittaa, voisit kai laihduttaa?

Vierailija
14/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTÄS PANOT????????????????

Vierailija
15/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iso ja roteva ja aviomies on pienempi, enkä ole koskaan kokenut asiaa ongelmaksi. Mitä tekemistä koolla muka on naisellisuuden kanssa? Naisellisia vaatteita on saatavilla myös suurissa kokonumeroissa eivätkä meikki, kampaus ja korut ole koosta riippuvaisia ollenkaan.

Vaatteet, meikki, kampaus ja korut eivät ole mitään naisellisuuden lähteitä.

Vierailija
16/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

atm kirjoitti:

Sinulla on kuitenkin mies.

Kyllä tuollainen sika pitäisi jättää.

Vierailija
17/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, koulutukseltani olen AMK maisteri -AP

Vierailija
18/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko ahmia niin paljoa että lihoo,tai että pysyy lihavana.

Oma valinta se on.

Vierailija
19/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Miehet sanovat minua komeaksi naiseksi ja katsovat ihaillen kun teen työtäni. Koska pituudesta ei voi sahata pois ja hauikset ja reisilihakset eivät fyysisessä työssä pienene olen sopeutunut.

Vierailija
20/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko ahmia niin paljoa että lihoo,tai että pysyy lihavana.

Oma valinta se on.

Tässä tarkoitettiin pituutta ja luuston leveyttä, ei lihavuutta. Opettele lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän