Kun ostat kananmunia
Kommentit (16)
Minun talouteni ei kaadu jos munista pari on säröillä. Joten en, jätän sen puuhan sairaan piheille.
En. Ei ole koskaan ollut rikkinäisiä munia niin eipä ole tullut mieleen tarkistaa.
En. Ei ole koskaan tullut mieleenkään avata niitä.. Eipä ole kyllä koskaan ollut rikkinäistä munakaan kennossa.. Kulutuskin on minimissään kenno/vko.
En, sen näkee avaamattakin jos paketti on ihan mähmäinen. Jos ei ole, ei sen sisälläkään ole mikään niin paljoa rikki että se käyttöön vaikuttaisi.
Vilkaisen, koska olen joskus ostanut paketin josta puuttui munia. Nuuhkaisen myös kissanruokalaatikon ennen kärryihin laittoa koska kerran ostin sellaisen jossa oli mädäntynyt ja räjähtänyt ruokapussi sisällä :D Ei niihin nyt talouteni kaadu mutta harmittahan se kotona tuollaista huomata.
Vierailija kirjoitti:
Minun talouteni ei kaadu jos munista pari on säröillä. Joten en, jätän sen puuhan sairaan piheille.
Ehkä en ole niinkään pihi, mutta mukavuuden haluinen kyllä. En halua lähteä uudelleen kauppaan ostamaan munia. Käytän sen ajan mieluummin johonkin muuhun.
Avaan ja punnitsen jokaisen munan erikseen. Sitten mittaan munan ympärysmitan, näin varmistan saavani oikean kokoisia munia.
Kyllä.