Michael Monroe Kalevala-korut on RUMIA
Olenko ainoa tämän mielipiteen kanssa?
En voi muutenkaan sietää tähti-kuvioisia koruja, sisustustavaroita, vaatteita...
Kommentit (19)
Minä olen ihan eri mieltä. Ihania.
Joku uskaltaa edes sanoo jotain negatiivista kerrankin siitä maalipytystä.
Minusta ne on hienoja. Muutenkin tykkään tähtikuvioista. Ja Mikesta oon tykännyt aina.
Koko ukko on ihan pelle ja musiikki täyttä kuraa.....
Vierailija kirjoitti:
Koko ukko on ihan pelle ja musiikki täyttä kuraa.....
Puolustekija kertoo sitten mitä muuta tuo on saanut aikaiseksi kuin pakkeloida itsensä naisen näköiseksi ja heilauttaa hiuslisäkkeitä puolelta toiselle.....?
En minäkään pidä paholaisen tähdestä.
Mäkään en tykkää mistään tähti/sydän ym. peruskuvioista. Ovat jotenkin tylsiä ja mauttoman tavanomaisia, kitschiä.
Pidän Mikesta, mutta korut ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Niin symppis kuin herra onkin, onhan hänen taiteilijanimensäkin MM. Mutta koko viihdeteollusuus on tuon saman symboliikan kyllästämä, ei sinne huipulle taida päästä omin avuin kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin symppis kuin herra onkin, onhan hänen taiteilijanimensäkin MM. Mutta koko viihdeteollusuus on tuon saman symboliikan kyllästämä, ei sinne huipulle taida päästä omin avuin kukaan.
www.eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/suomalainen-musiikki…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
www.eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/suomalainen-musiikki…
Kiitos illan nauruista!
Minusta ne ovat ihania, sopivan rock :) Sain riipuksen lahjaksi mieheltäni, joka tiesi etten takuulla tulisi mitään Naisen ääntä tai Hattulan lintua kaulaani pistämään! :D Ja sormuksen ostin sitten itse.
No ainakin parempia kuin se Sylkevä tyttö.
MichaelinKalevala Korut ovat myyneet jo satojatuhansia euroja.
Olisin ostanut silloin kun ilmestyivät, mutta olin (muka) liian humalassa, eikä minulle myyty...
Michael on positiivisimpia henkilöitä maailmassa. Hänen "ärsyttävyytensä" joidenkin kohdalla johtuu siitä, että hän on värikäs pukeutuja & persoona. Ei mikään tyypillinen "suomimies", kännissä örveltävä ölisijä.Erittäin sympaattinen ja fiksu ( jos kuuntelee hänen ajatuksiaan).
Mutta silti ihan hauska idea ne sydämet siinä.