Ketä muita ärsyttää kun työpaikan ns. tiukkapeppuiset fitness-pimut kävelee korkkarit kopisten toimiston läpi ja freddyt jalassa että raon m...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi miespuolinen trolli, kun olet raon muotojakin noin tarkkaan tiiraillut.
Naiset niitä yleensä paheksuu samoin kuin nännien näkymistä tai avonaista kaula-aukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Kateellinen mamma. Mä olen juurikin yllämainittu freddypimu ja nautin tanttojen mielipahasta <3
Sairasta!
Kun sinulle itsellesi sattuu yllättäen jokin esim liikenneonnettomuus tai sairaus, joka vie tavalla tai toisella ns kauneutesi, niin se on sitten voi voi, kun joku muu kaunotar nauttii sitten sinun mielipahastasi, kun olet niin ruma! Onko tämmöinen sinusta ihan ok? Minusta sinulla ei ole lainkaan sivistynyttä lähimmäisenrakkautta, vaan erittäin itsekäs ja omahyväinen olet, jopa toisten kiusaaja noin toimiessasi, mitä kerroit. Mene itseesi ja ala käyttäytyä rakkaudellisesti muita ihmisiä kohtaan huolimatta siitä, minkä NÄKÖISIÄ he ovat!
Mikä sua vaivaa? Mulle on ihan se ja sama miltä kukakin näyttää, jos joku on hyvännäkönen fitnesskissa niin se ei todellakaan ole multa pois. Mä käytän just sellasia housuja joita mua huvittaa ja jotka istuu, jos ne jonkun mamman päivän pilaa niin antaa pilata. Sun tekstistäs just paistaa läpi katkeruus, jaxuhalit.
Guugelsin ja huh! Onhan noita näkynyt joskus. Aika kauheat, mut mä olenkin se lösähtänyt mama.. en siis pukeutuis ite mutta jos kroppaa riittää niin antaa mennä vaan.. 😃