Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muita ärsyttää kun työpaikan ns. tiukkapeppuiset fitness-pimut kävelee korkkarit kopisten toimiston läpi ja freddyt jalassa että raon m...

Vierailija
01.03.2017 |

Olenko tosiaan ainoa?? Täh??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Kateellinen mamma. Mä olen juurikin yllämainittu freddypimu ja nautin tanttojen mielipahasta <3

Vierailija
2/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee paljon työntekoa mutta en valita M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain toimistolla Freddyt sopivaa työpukeutumista:D Ai kauhee....

Vierailija
4/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole töissä freddyjä eikä fitness-pimuja. Liian konservatiivinen ympäristö.

Vierailija
5/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennemmin sellaista katson kun lösähtänyttä ahteria huonosti istuvissa säkkihousuissa. Jos siellä työpaikalla nyt tarvitsee erityisesti yhtään kenenkään takalistoja tuijotella. Itselläni on yleensä tapana keskittyä töissä työntekoon eikä muiden perseiden kyyläämiseen.

Vierailija
6/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin,että mikähän firma.Vissiin joku puhelinmyyntipulju kaikesta päätellen.Olen fitness-pimu ja oishan noi housut kivat.En vaan viitsi legginsseistä pulittaa yli satasta.

Onneksi on hyvä paisti ilman selluliittia kuitenkin.

Vierailija
7/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nää kateelliset täällä huutelee? :D Rock what you've got!

Vierailija
8/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin mietin,että mikähän firma.Vissiin joku puhelinmyyntipulju kaikesta päätellen.Olen fitness-pimu ja oishan noi housut kivat.En vaan viitsi legginsseistä pulittaa yli satasta.

Onko puhelinmyynnissä niin hyvät tienestit että voi ostaa satasen verkkareita? Alan vaihtoa harkitsen nyt...

Vierailija
9/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaa ottaa otsikkoon kun työpaikan miehet käy kuumana Freddy-pimuihin ja se itse on niille kuin ilmaa

Vierailija
10/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on greddyt?

Vierailija
11/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puhelinmyynnissä niin hyvät tienestit että voi ostaa satasen verkkareita? Alan vaihtoa harkitsen nyt...

Mä oon vakuutusyhtiössä ja näkyy näitä kyllä :)

Vierailija
12/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, missä ihmeen puhelinmyyntifirmassa AP on töissä?

Vierailija
13/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän näkyy meillä teknofirmassa. M33

Vierailija
14/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet. Kateellinen mamma. Mä olen juurikin yllämainittu freddypimu ja nautin tanttojen mielipahasta <3

Sairasta!

Kun sinulle itsellesi sattuu yllättäen jokin esim liikenneonnettomuus tai sairaus, joka vie tavalla tai toisella ns kauneutesi, niin se on sitten voi voi, kun joku muu kaunotar nauttii sitten sinun mielipahastasi, kun olet niin ruma! Onko tämmöinen sinusta ihan ok? Minusta sinulla ei ole lainkaan sivistynyttä lähimmäisenrakkautta, vaan erittäin itsekäs ja omahyväinen olet, jopa toisten kiusaaja noin toimiessasi, mitä kerroit. Mene itseesi ja ala käyttäytyä rakkaudellisesti muita ihmisiä kohtaan huolimatta siitä, minkä NÄKÖISIÄ he ovat!

Vierailija
15/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä freddyt? Koskaan kuullutkaan..

Vierailija
16/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on greddyt?

Googlaa gferddy niin saat tietää.

Vierailija
17/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyse jostain av-toimistosta?

Vierailija
18/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi miespuolinen trolli, kun olet raon muotojakin noin tarkkaan tiiraillut.

Vierailija
19/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä freddyt? Koskaan kuullutkaan..

Kalsarin näköiset, muka peppua kohottavat ja parantavat pöksyt.

On näkynyt myös mun työpaikalla toimistolla. Eivät aiheuttaneet kateutta.

Vierailija
20/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta!

Kun sinulle itsellesi sattuu yllättäen jokin esim liikenneonnettomuus tai sairaus, joka vie tavalla tai toisella ns kauneutesi, niin se on sitten voi voi, kun joku muu kaunotar nauttii sitten sinun mielipahastasi, kun olet niin ruma! Onko tämmöinen sinusta ihan ok? Minusta sinulla ei ole lainkaan sivistynyttä lähimmäisenrakkautta, vaan erittäin itsekäs ja omahyväinen olet, jopa toisten kiusaaja noin toimiessasi, mitä kerroit. Mene itseesi ja ala käyttäytyä rakkaudellisesti muita ihmisiä kohtaan huolimatta siitä, minkä NÄKÖISIÄ he ovat!

Luetun ymmärtäminen? Ei kommentoija sanonut nauttivansa toisten rumuudesta vaan kateudesta, jota rouvat osoittavat häntä kohtaan. Hyvää itsetuntoa se vaan on ettei välitä muiden mielipiteistä ja alhainen on se, joka ei anna toisen iloita omista hyvistä puolistaan. Että kun mä en kehtaa pitää tiukkoja housuja niin et kyllä säkään saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi