Koiraihmiset apua!!
Mä olen jo ihan neuvoton ton meidän koiran kanssa! Se on n. 7v iso sekarotuinen leikattu uros ja se kusee vieläkin sisälle välillä! Yleensä silloin kun on vieraita. Koira pääsee ulos 2x15 min ja 2x1-2h joten ei se voi siitä johtua etteikö pääsisi tarpeeksi ulos. Koira on tutkittu eikä mitään vikaa ole löytynyt. Lähes joka kerta kun meillä on vieraita koira lorottaa lammikon lattialle enkä mä enää tiedä mitä mä teen tuon kanssa. Käytän koiran aina ennen vieraiden tuloa ulkona ja välillä myös vieraiden ollessa käytän n. 5-10 pihalla. Vieraat eivät myöskään kiinnitä koiraan juurikaan huomiota antavat haistella ja tervehtivät. Mistä tämä voi johtua??
Kommentit (22)
Oletteko kokeilleet ns. urossuojaa? Voi pitää sisällä merkkailun estämiseksi. Jos ei auta / lopeta pissaamista parissa kerrassa niin kokeilisin myös tuota ulosviemistä vieraiden tulon jälkeen, voi tulla pissat siitä että koira kiihtyy ja innostuu.
Kyseessä on ilopissat, koira innostuu ja jonkin ajan kuluttua menettää rakon hallinnan. Viekää koira alkuhepulin jälkeen ulos pissalle.