onko tämä laitonta, vain kaksi työntekijää ja
Ja ruokailemassa käy välillä jopa 80-100 henkeä. Vain kaksi ihmistä keittiössä töissä.
Kerran oli 200 hengen seurue ja kaksi ihmistä töissä!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne valmistaa siinä ruokalassa ruokia itse, lämmittävät vaan eineksiä tai valmissapuskoja jotka tulee jostain muualta ja laittavat tarjolle. Kaikki saa valmiina, salaatteja ja jälkiruokia myöten nin ei tarvii työntekijöitäkään montaa.
Ja vaikka tekisivätkin itse niin aika paljon on tehty ESIvalmisteluja valmiiksi.
Aamu alkaa klo 5.30-6.00 ja silloin ehtii hyvin tekemään vaikka mitä esim leipomaan, pilkkomaan salaatti tarpeet yms...Ja pitämään niitä taukoja ;-)
Ainakin meidän tes kieltää työvuoron alottamisen tauolla ;) ;) Tauot on tarkoitettu virkistäytymiseen työn lomassa ;)
Niin sitä taukoahan ei voi pitää esim kasin pintaan, eihän? Silloin on tehty duunia jo parisen tuntia....
Ei kukaan edes väittänyt että aloittaa duunit tauon pitämisellä :-D
Niinhän tuossa sanottiin, että päivä alkaa 5.30 ja silloin ehtii pitää taukoja. Ainoastaan naisvaltaisilla aloilla suostutaan tekemään täysi työpäivä 10 min tauolla.
Vierailija kirjoitti:
jos kyseessä on ihan tavallinen lounas, niin ruokailussa ei varmaankaan mene kovin paljoa yli puolta tuntia. kun asiakkaat on lähteneet ja olette laittaneet ruoat kylmään, niin tuossa välissä ennätätte syötä.
Missä lounas kestää puoli tuntia? Yleensä taitaa olla 3-4 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne valmistaa siinä ruokalassa ruokia itse, lämmittävät vaan eineksiä tai valmissapuskoja jotka tulee jostain muualta ja laittavat tarjolle. Kaikki saa valmiina, salaatteja ja jälkiruokia myöten nin ei tarvii työntekijöitäkään montaa.
Ja vaikka tekisivätkin itse niin aika paljon on tehty ESIvalmisteluja valmiiksi.
Aamu alkaa klo 5.30-6.00 ja silloin ehtii hyvin tekemään vaikka mitä esim leipomaan, pilkkomaan salaatti tarpeet yms...Ja pitämään niitä taukoja ;-)
Ainakin meidän tes kieltää työvuoron alottamisen tauolla ;) ;) Tauot on tarkoitettu virkistäytymiseen työn lomassa ;)
Niin sitä taukoahan ei voi pitää esim kasin pintaan, eihän? Silloin on tehty duunia jo parisen tuntia....
Niinhän tuossa sanottiin, että päivä alkaa 5.30 ja silloin ehtii pitää taukoja. Ainoastaan naisvaltaisilla aloilla suostutaan tekemään täysi työpäivä 10 min tauolla.
Miten lie, meillä on 2 naista töissä, muut miehiä :-)
Olet aivan väärällä alalla, takaisin kortistoon vaan. Ei sitä ennenkään ensimmäisenä ole taukoja alettu kysellä vaan alettiin TÖIHIN!!!!