Tuntuuko julkkiksen muna paremmalta?
Kommentit (18)
Vaikee sanoa kun en ole kokeillut. Kokemustahan niillä kyllä varmaan on enemmän kuin keskivertojampalla, mutta se ei tarkoita, että ne silti olisi parempia sängyssä.
Tuntuu joo. Kaikilla julkkiksilla on isompi ja kovempi ja kestävämpi.
tietysti. ainakin niin voi uskotella itselleen
Oon saanu julkkikselta. Oli kaikkea muuta kuin nautinnollista. Muna mun peukalon kokoinen ja itse akti kesti maksimissaan 2 sekuntia. Työnsi siis sisään ja laukesi välittömästi.
ainakin naiset juoksevat kovasti niiden perässä
Olen imenyt montaa julkkis munaa. 9/10 on isompaa ja kestävämpää kuin normaali Suomilöysänakki.
Katos, kyselijäpoika on taas herännyt.
Kaikkien gold diggerien mukaan ainakin
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu julkkikselta. Oli kaikkea muuta kuin nautinnollista. Muna mun peukalon kokoinen ja itse akti kesti maksimissaan 2 sekuntia. Työnsi siis sisään ja laukesi välittömästi.
Ihan sama mulla... Olin vieläpä kovin ihastunut häneen, mutta seksi oli niin supersurkeaa, että meni maku täysin. Ehkä julkkkikset ovat niin tottuneet saamaan naisia, etteivät viitsi yhtään panostaa sen naisen nautintoon. Mutta tuli kuva, ettei se kyseinen julkkis olisi edes osannutkaan mitään, oli niin epävarma kaikesta, vaikka on omituista kyllä naistenmiehen maineessakin.
Suomalaisilla julkkiksilla on aika pienet, mutta ne Hollywood-munat...voi veljet!
tuntuu