Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt

Vierailija
28.02.2017 |

Pitkäaikainen ystäväni menossa naimisiin ja ei pyytänytkään minua kaasokseen, vaan ystävän joka on hetken ollut hänen elämässään. Siis tottakai pyytää kenet tahtoo. Olen tukenut ystävääni ja olen ollut hyvä ystävä. Tämän tiedän. Olen ihan hämilläni. Vietämme yhdessä enemmän aikaa kuin tämän kaason. Ei voi ymmärtää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen ystäväni menossa naimisiin ja ei pyytänytkään minua kaasokseen, vaan ystävän joka on hetken ollut hänen elämässään. Siis tottakai pyytää kenet tahtoo. Olen tukenut ystävääni ja olen ollut hyvä ystävä. Tämän tiedän. Olen ihan hämilläni. Vietämme yhdessä enemmän aikaa kuin tämän kaason. Ei voi ymmärtää..

Olet liian helppo eikä ystäväsi jaksa sen tähden sua miellyttää.

Vierailija
2/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ystävästäsi kehkeytyy bridezilla? Säästyt monelta harmilta, kun et ole kaaso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ystävästäsi kehkeytyy bridezilla? Säästyt monelta harmilta, kun et ole kaaso.

Tämä. Kiitos tsempistä. Edelleen harmittaa kuitenkin. Ap

4/4 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uudessa ystävässä oli jotain kaasoksi sopivaa, toisin sanoen ystäväsi hyötyy hänen kaason panoksesta jotenkin. Hän voi olla esim. tosi tehokas, tarmokas, idearikas, innostunut askartelusta. Tällaisilla itsekkäillä taustasyillä on monesti alitajuista painoarvoa.