Vuosia nuoremmaksi katastrooffi!!!
Kamala meikki, kampaus ja vaatteet ja kakkakukkohovi kehuu hulluna. Ei ikinä itse suostuisi pukeutumaan noin. Vaatteet hommattu kirpparilta. Maskeeraaja myös huono, ei osaa meikata edes itseään. Aivan kamalaa
Kommentit (9)
Kai tuo tulee uusintana? Tuttu tyyppi, pitänee katsoa tämä jakso 😊
Joo, taas meni pieleen. Tukka näytti ihan peruukilta ja överistä meikistä tuli mieleen joku pubiruusu. Ei kukaan näytä esim. arkisin katukuvassa tuollaiselta.
Minusta tukan väri ja malli sopi erinomaisesti
Musta oli ihan hyvä muutos, tosin mekko oli niiin kaapumainen, että olisin sitonut vyön tuomaan vyötäröä esiin.
Hiusten leikkaus aika radikaali (omaan makuun), mutta nainen tuntui itse tykkäävän modernista ja ryhdikkäästä leikkauksesta.
Tykkäsin naisen iloisesta ja pirtsakasta luonteesta.
Opetetaanko näille naisille ollenkaan arkimeikin tekoa, jotta voisivat ylläpitää muutosta? Tuntuu, että meikkaaja tahtoo aina tehdä kaikille "räväkän" tai tumman silmämeikin.
Ja Terin asut on liian juhlavia. Auttaisivat enemmän arkipukeutumisessa ja juuri siinä, miten vaatteita voi yhdistellä ja muunnella eri tilaisuuksiin sopiviksi
Ihan kauhea katastroooooooooooofffffffffffffffffffi.
Vaatteet on tosi usein epäonnistuneita. Aikuisia ihmisiä puetaan teinivaatteisiin. Monet asut aiemmilla kausilla on olleet sellaisia joihin edes minä 21-vuotiaana en pukeutuisi koska teinivaikutelma on taattu. Ehkä en vain ymmärrä muotia koska kaikissa muodonmuutosohjelmissa vaatevalinnat on usein tuntuneet jotenkin kummallisilta. Korkokenkiä ihmisillä jotka eivät koskaan ole käyttäneet niitä tai osaa kävellä niillä, korut suurta ja näyttävää rihkamaa, vaatteet vain uusimman muodin mukaisia eikä katsottu ollenkaan mikä sopii sen henkilön päälle ja niin edelleen.
Minusta hieno kokonaisuus tuli!