Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku laittaa IS:lle tms. vihjeen tuosta vauvan kuolemantapauksesta! TEkisivat siita julkisen ja kaivaisivat syylliset esiin.

Vierailija
19.03.2006 |

Ehkä eduskuntaankion saataisiin jotain säpinää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties vaikka muotoilisivat otsikon: perhe vei liian myöhään lapsen sairaalaan tai perhe ei hoitanut kunnolla yms.

Iltapäivälehdet on samaa sontaa kuin seiskat ym.

Vierailija
2/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksen sivuilla on LÄhetä uutisvihje -linkki vasemman reunan mennussa. Anna paukkua vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka hallitsee sanankäänteet ja osaa olla uskottava vois tehdä sen.

t.AP

Vierailija
4/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan välttämättä haluaisi, että lehdissä on vaikka mitä, kun koko tapaus on varmasti vielä tutkinnan alla ja pahasti kesken.

Mutta ehkä täällä AV-mammat vaan haluaa haaskalintuina lukea pienimmätkin yksityiskohdat lehdistä.

Vierailija
5/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan välttämättä haluaisi, että lehdissä on vaikka mitä, kun koko tapaus on varmasti vielä tutkinnan alla ja pahasti kesken.

Mutta ehkä täällä AV-mammat vaan haluaa haaskalintuina lukea pienimmätkin yksityiskohdat lehdistä.

Vierailija
6/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se äiti itse teki jo julkisen asian tästä kirjoittamalla nettiin.

Vierailija
7/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aiheellista muidenkin saada tietää, minkälaisia hoitovirheitä voi tapahtua Suomessa. Jotkut saattavat luottaa sokeasti tk-henkilökunnan sanaan. Mielestäni se ei ole mitään revittelyä, jos haluaa asian julkisuuteen ja kaikkien tietoisuuteen. Syvimmät osanottoni asianomaisille.

Vierailija
8/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se äiti itse teki jo julkisen asian tästä kirjoittamalla nettiin.

Vierailija
9/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku haaska sen sieltä tänne kaivoi

Vierailija
10/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu sovelias uutiseksi vai eikö.

Vierailija
11/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaskoja nekin lehdet on.

Vierailija
12/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän tiedä edes pojan kuolinsyytä, eikä siitä ole tietoa, onko tuo, että hänet lähetettiin terveyskeskuksesta kotiin, mitenkään vaikuttanut kuolemaan. Voi olla, että hänen tilansa on huonontunut äkillisesti ilman, että sitä kukaan olisi voinut aavistaa - lääkärit eivät ole ennustajia.

Tietenkin, jos on selvästi pahasti kuivunut eikä juo mitään, tarvitsee sairaalahoitoa, mutta yleensä pahakaan kuivuma ei johda kuolemaan kovin pian.

En halua puolustella terveyskeskusta, jos hoitovirhe on tapahtunut, mutta haluan siis tuoda esiin terveyskeskuksen työntekijöiden aseman. Ehkä mitään ei tehtykään väärin, tapahtui vain todella surullinen sattuma?

Helppoa on syyttää ylityöllistettyjä hoitajia ja lääkäreitä.

Itse en osoittaisi heitä, vaan päättäjiä.

Vierailija
13/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia on se, onko lähteet totuudenmukaisia. Mutta eiköhän joku toimittaja tohonkin uutiseen tartu, ja selvittää sen pohjamutia myöten.

Saa nähdä, onko kyseessä tositarina vai ei.

Vierailija
14/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä samaa mieltä.

En tiedä miten paljon perhe on _vaatinut_ vauvalleensa hoitoa vai ovatko menneet kotiinsa tuosta noin.

Jos lapsi olisi ollut kipeä niin kuin on tuossa tapauksessa ollutkin, niin minä olisin majoittunut sinne tk:n niin pitkäksi aikaa, että lapsi olisi saanut hoitoa.

Sairaalassa olen paljon lapseni kanssa aikaa viettänyt ja hoitajillakin on usein aikamoinen kiire ja väsymys. Eivät he koko ajan kaikkea huomaa ja jaksa. Kun itse on ollut aktiivinen, niin hoitoa on saanut silloin helpommin!!

Tämähän on todella surullinen juttu. :' ( Mutta fakta on se, että jokainen täältä joskus lähtee. Toiset vaan aijemmin kuin toiset.

Vierailija
15/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos et nyt tajua mitä tarkoitan, niin tarkoitan sitä, että artikkelissa saa viitata esim. kyseiseen päiväkirjaan. Fiksuna toimittajana kuitenkin kandee tarkistaa faktat ennen jutun kirjoittamista.

Vai etkö muka ole koskaan nähnyt lehdessä lukevan, esim että: vauva-lehden keskustelupalstalla virinneen keskustelun myötä näin ja näin on tapahtunut jne. jne...

Hölömö!

Vierailija
16/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan Irc-gallerian päiväkirjasivut ovat yksityishenkilöiden omia sivua. Ei lehdillä ole oikeutta alkaa niitä käyttämään minään lähteinä!

Vierailija
17/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on julkinen. Nettipäiväkirjat ovat julkisia. Oma päiväkirja pöytälaatikossa on yksityinen. Jos ei halua KOKO maailman tietävän, ei pidä kirjoitella nettiin tai laittaa kuviaan.

Vierailija
18/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, miksi eivät voi?

Kerro heti jos sulla on parempaa tietoa kun mulla.

Vierailija
19/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. alalla oleva

Vierailija
20/25 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne nyt niin toki kirjoittaisikaan.

Mä en nyt jaksa alkaa sulle vääntään rautalangasta, mutta lähteenä voi käyttää, vaikkei suoraa kertoisikaan että nimimerkki se ja se.

Lehden toimittaja voisi ottaa katsos yhteyden siihen nimimerkin takana olevaan oikeaan ihmiseen ja haastatella sitä itseään. Get it?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä