Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on verollinen työpaikkaruokailu- etu. Eli mä maksan siitä ruuasta kuitenkin. Olen kasvissyöjä ja sehän ei sitten passaa kokeille.

Vierailija
28.02.2017 |

Joka toinen päivä on niitä valmiita, rasvassa uitettuja kasvispihvejä. Sitten ehkä joku kastike josta on jätetty liha pois. Mutta ei esim. lisätty kasviksia tilalle, vaan paljas soossi. Siitä sitten vaan perunaa kylkeen, niin hyvä on.
Kokeille ei myöskään kannata mennä sanomaan puolella sanallakaan että voisi vähän vaihtelua tai muuten skarpata tuota tarjoilua.
Kerran erhetyi joku sanomaan, että kanaa ollut jo pari päivää peräkkäin. Siitä eteenpäin varmaan viikon verran oli kanaa jossain muodossa joka aterialla.
Mutta ihan oikeesti, luulisi että koulun käynyt kokki nyt jotain keksii. Vein sinne kasviskeittokirjan. Kuulemma yksi resepti oli kiinnostava: semmoinen jossa laitettiin kovaksi keitetyn kananmunan päälle kallen kaviaaria...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oma ongelmasi jos olet nirso ituhippi. Ala syömään ruokaa kuten muutkin. Problem solved.

Vierailija
2/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota syömään roskaa. Meilläkin on lounasetu - en käytä sitä ollenkaan. Terveyteni on tärkeämpää kuin joku surkea pikku euron parin säästö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lounasetu pois

Vierailija
4/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät. Saat mitä haluat.

Vierailija
5/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kanaa ei yleensä lueta kasvisruuaksi.

Vierailija
6/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt, jätä lounasetu pois. Jos saat lounareita, niin pidä ne ja käytä jossain paremmassa ravintolassa vaikka päivälliseen ja ota omat eväät lounaaksi mukaan (ellei teillä ole siinä lähellä jotain toista ravintolaa, jossa lounarit käyvät, ainakin mun entisessä duunissa oli).

Ja pistä palautetta, ehdottomasti. Useampaan otteeseen. Älä pelkästään keittiölle, vaan sille firmalle, josta teidän lounaspalvelut ostetaan. Ja vaikka työpaikan johtoportaalle - ei siitä tule mitään, että ruoanvalmistajat vittuilevat syöjille (ilmeisesti myös sekasyöjille, tuota kanaepisodia ajatellen). Tuollainen "helvettiin kaikki asiakkaat häiritsemästä" -asenne ei nimittäin herätä luottamusta esimerkiksi allergikkojen ruokavalioita ajatellen. Laktoosi-intolerantikoille tavallista maitoa ja kermaa, pähkinäallergikoille mantelikalaa?

Vierailija
7/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun mä olen viikon siellä laivallani töissä, niin aika paha se olla syömättäkään. Aika raskasta työtä joka kyllä kuluttaa energiaa.

En pelkillä voileivilläkään jaksa.

Omia eväitä ei voi hytissä säilöä missään. Ei ole kuin punkka ja vaatekaappi ja ruuan säilytys hyteissä kielletty muutenkin.

En tiedä miten tuosta ruuasta voisi edes kieltäytyä. Ei multa ole ainakaan minkään sopparin yhteydessä asiasta kysytty.

Vierailija
8/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kanaa ei yleensä lueta kasvisruuaksi.

Harvoin muuten kananmunaa ja Kallen kaviaariakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi