Axl Smith on juuri sellainen "jännämies" mistä täällä on jankutettu
Ne on juuri nämä miehet jotka keräilee niitä kaatoja ja on niin tosi "ihania" naisten mielestä, mutta selän takana kavereidensa kanssa puhutaan vähemmän mairittelevasti näitä "bitcheistä" joita tullut "bongotettua. Näillä jätkillä sitä vaan riittää jostain syystä satoja naisia. Kaikki ei ehkä Äksölin tapaan järjestelmällisesti salakuvaa, mutta muuten ihan sama meininki. Jos vähänkään enemmän yöelämässä liikkunut, niin on näihin tyyppeihin törmännyt ja nähnyt miten niillä naisia riittää. Ja täällä sitä mammat jaksaa selitellä että mitään "jännämiehiä" ei ole olemassakaan ja kiltit kunnon miehet on suositumpia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi olla mahdollista että ihan joka ikinen mun tuntema nainen ei seukkaa tai ole naimisissa tällaisen pintaliitäjän kanssa. Taidan elää jossain rinnakkaistodellisuudessa.
Kuinkas monen kanssa Axl on naimisissa tai seurustelusuhteessa? Sulla taisi jäädä pointti tajuamatta.
Jotakin ehkä tietäisin, jännämies kun olen itsekin :)
Pitää olla tyly ja panna vaan menemään, ja mitä hurjemmat temput niin eukot vaan kiljuu orkuissaan
Pillutelineet ja jännämiehet parittelevat keskenään. Pillutelineitä on lukumäärällisesti enemmän kuin jännämiehiä, joten em. miehillä riittää kysyntää. Kukaan täysijärkinen nainen ei koske jännämieheen eikä mies pillutelineeseen. Antakaa eläinten leikkiä sukupuolitautiensa kanssa.
Ei vaan Axl Smith on tyypillinen kilttimies, joka on pinnan alla kusipää. Vakuuttelee viattomuuttaan ja kuinka hänen oli vain pakko suojella itseään kun Peter-kaverille kävi köpelösti ja lapsuuskin on ollut kamala ja hirveä luottamuspula on kaikkiin naisiin. Samaa ruikutiruikutia siis laukoo kuin palstan kilttimiehet, jotka sitten tulevat ilakoimaan kun jollekin naiselle käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Axl Smith on tyypillinen kilttimies, joka on pinnan alla kusipää. Vakuuttelee viattomuuttaan ja kuinka hänen oli vain pakko suojella itseään kun Peter-kaverille kävi köpelösti ja lapsuuskin on ollut kamala ja hirveä luottamuspula on kaikkiin naisiin. Samaa ruikutiruikutia siis laukoo kuin palstan kilttimiehet, jotka sitten tulevat ilakoimaan kun jollekin naiselle käy huonosti.
Ja tässä nähdään esimerkkiä siitä naisten rationalisoinnista jolla perustellaan suhteet jännämiesten kanssa. Jännä on kilttiä ja kiltti on jännää, mustakin muuttuu valkoiseksi kun oikein asiaa käännellään.
Mä kutsun noita vitunkanto-telineiksi :)
Lopettakaa se miesten jakaminen kahteen tyyppiin, koska miehiä on monenlaisia.
Mun mielestä Axl on tyypillinen kilttimies (uhriutuu ja ulisee). Jännämieheksi luokittelisin esim. Tauskin.
Jännemannen kirjoitti:
Mä kutsun sua idiootiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Ei katkera ole sama asia kuin kusipää.
Axl selvästi narsisti ja minusta hän on aina ollut kylmänoloinen ja luotaantyöntävä, mutta makunsa kaikilla. Kasmirista taas yllätyin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi olla mahdollista että ihan joka ikinen mun tuntema nainen ei seukkaa tai ole naimisissa tällaisen pintaliitäjän kanssa. Taidan elää jossain rinnakkaistodellisuudessa.
Mistä tiedät mitä tuntemiesi naisten miehet ajattelevat todellisuudessa? Eihä Axlistäkään tiedetty ennen kuin jäi kiinni. Se että tavismiehellä ei ole paljon naisseikkailuja, ei tarkoita etteikö hän sellaisia haluaisi jos niitä olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monen kanssa Axl on naimisissa tai seurustelusuhteessa? Sulla taisi jäädä pointti tajuamatta.
Jännämiehet tekeekin vain "kaatoja". Mahdollisimman monta ja eri naisen kanssa. Sitten nainen jää kuin risa lapanen. Joku kuulemma onnistunut jännämiehen saamaan hetkeksi naimisiin kanssaan, tosin huonolla ennusteella.
Pitäiskö sun tehdä vielä kahdeskymmenesseitsemäs aloitus tästä samasta aiheesta?
Ihmisten joukossa on epäluotettavia kusipäitä. Käsi ylös ne jotka yllättyivät
Axln kaltaisen miehen faneja ovat palstalla ruikuttavat ns. kilttimiehet, joiden suurin haave on kokeilla mahdollisimman paljon erimuotoisia pimperoita.
Ikävää tuo videohomma asianosaisille mutta mitä kamalaa tuossa muuten on? Aikuiset harrastivat seksiä, big deal. Minäkin olen joskus pannut sellaista kaikkien kokeilemaa panomiestä ja oli ihan hauskaa. Kokemus suunnilleen samaa tasoa kuin se, että olin kerran teininä humalassa karusellissa, jälkeenpäin naurattaa ja sain hyvän tarinan mutta enpä tuota jaksa suuremmin muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehet tekeekin vain "kaatoja". Mahdollisimman monta ja eri naisen kanssa. Sitten nainen jää kuin risa lapanen. Joku kuulemma onnistunut jännämiehen saamaan hetkeksi naimisiin kanssaan, tosin huonolla ennusteella.
No joo... isäni on nuoruudessaan ollut jokseenkin jännämies, jolla kyllä naisia riitti ja uskollisuus ei ollut niitä hänen vahvimpia puoliaan, mutta nykyään hän on puolikesy aviomies, uskollinen ja hyvä perheen isä. Toki edelleen hänen alfapiirteensä tulevat esiin, jos joku yrittää kyykyttää tai tunkea reviirille.
Eli.. täysin naisten kanssa epäonnistuneen kilttimiehen ja totaalisen parantumattoman pelimiehen väliin mahtuu kaikenlaista. Suvussani on noita jännämiehiä ja jännänaisia jonkun verran, ja väittäisin jännänaisten olevan aika lailla pahempi risti.
Axl Smith on julkisuudenhenkilö. Jos hän olisi bussikuski Tuusulasta, hänellä ei olisi sen enempää naisia kuin tavallisilla miehillä keskimäärin. Julkisuudessa on omat sosiaaliset verkostonsa ja jos nainen katsoo, että juuri niistä verkostoista olisi hänen suunnitelmilleen hyötyä, on tietysti järkevää pyrkiä olemaan osa tuota verkostoa. Vaikka sitten nk reittä pitkin. Nämä naiset tuskin kuitenkaan kuvittelivat saavansa tällaista julkisuutta kuin mitä nyt saivat.
Jännemannen kirjoitti:
Mitäköhän kotikasvatuksessasi on mahtanut mennä pieleen?