Oon joutunut elämässä nurkkaan
Parisuhde, miehen kämppä, työ, arki. Siinä normikuviot. Ihan tavallista elämää ulkopuolelta.
Sisältä olen rikki. Joudun törsäämään päivittäin valtavasti voimavaroja pitääkseni itseni kasassa ja etten käy kenenkään päälle. Takana on koulukiusatun lapsen menneisyys, ongelmia kotona ja repaleinen nuoruus. Katto on aina ollut pään päällä, vaatteita ja ruokaa, joten siitä ei ole kiinni.
Mistä kaikki paha olo johtuu on perus fiilis siitä, että olen aina se kiusattu ja löytyy aina uusia ihmisiä nälvimään ja kiusaamaan. En ole kynnysmatto vaan päinvastoin, ruutitynnyri. Ja pelkään joka hemmetin päivä milloin mulla menee kuppi nurin ja käyn jonkun päälle.
Haluaisin vaan joka päivä aamulla herätessä avata viinapullon ja antaa vaan mennä. Mitä muutakaan musta kuitenkaan tulee kuin joku tilastomerkintä ja päivittelyn aihe?
Suhdekaan ei tuo turvaa kun molemmin puolin on ollut juomista ja pahoinpitelyä. Ja jos eroan päädyn taas irtosuhteisiin sekä epäilen, että juominen lähtisi lopullisesti käsistä.
Työ on ainoa asia joka sujuu tällä hetkellä elämässä. En vaan tiedä miten nuppi kestää. On se jotenkin kestänytkin 30 vuotta.
Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hanki nyt ensin oma asunto niin voit kunnioittaa itseäsi. Nyt olet muiden armoilla :-(
Viimeksi meni päin peetä sekin.
Ap
Asunto ja asunto. Eikö ole mitään muuta sanoa tai auttaa? Nälväistä osataan kyllä aina kun mahdollista.
Ap
Sun tarttee löytää itse itsellesi elämän tärkeät asiat. Valitettavasti kukaan ei pysty sulle valmista elämää kultalautasella ojentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Asunto ja asunto. Eikö ole mitään muuta sanoa tai auttaa? Nälväistä osataan kyllä aina kun mahdollista.
Ap
Sussa on selvästi uhriutujan vikaa. Tuskin mitään ehditty sanomaan, niin tunnet jo tulleeksi nälvityksi. Tuo asennevamma voisi olla eka juttu, jonka selvittämisellä olosi helpottuisi jo huomattavasti.
Hanki nyt ensin oma asunto niin voit kunnioittaa itseäsi. Nyt olet muiden armoilla :-(