Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työllistymissuunnitelman allekirjoitus??

Vierailija
28.02.2017 |

Pitää allekirjoittaa työkkäriin tänään sinne oma palvelu-juttuun lähettämä työllistymissuunnitelma. Kuulemma onnistuu sähköisesti netissä, mutta pelottaa etten osaa. :( Olen muutenkin näissä asioissa ihan pihalla. En ole aiemmin ollut työttömänä tälleen nettiaikana ollenkaan.

Onko teillä kokemusta tuollaisesta allekirjoittamisesta? Vaatiiko se jotain erityisohjelmia koneeseen? Apua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä mä vaan kuittaisin sen hyväksytyks. Ei kai se sen kummempaa. Ainakin mun työnhaku on voimassa nyt toukokuulle kun muuten olis katkennut.

Vierailija
2/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudut http://www.te-palvelut.fi/te/fi

https://asiointi.mol.fi/omaasiointi/?kieli=fi

Täällä voi tutkia eri sivuja ennen kirjautumista (Asiointipalvelun esittely), kuten tuota nyt sinulle ajankohtaista asiaa:

"Oma suunnitelma

TE-toimisto laatii kanssasi suunnitelman työnhaun onnistumiseksi. Tässä palvelussa voit hyväksyä TE-toimiston kanssa laaditun suunnitelmaluonnoksen, tarkastella suunnitelmassa sovittuja tehtäviä ja kertoa mitä olet tehnyt."

Kirjaudu palveluun pankkitunnuksilla ja  mene omaan suunnitelmaasi ja hyväksy se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä mä vaan kuittaisin sen hyväksytyks. Ei kai se sen kummempaa. Ainakin mun työnhaku on voimassa nyt toukokuulle kun muuten olis katkennut.

Onko se kuittaus sitten helppo juttu? Oikeasti ahdistaa koko asia kun huomenna vasta illalla saan läppäriä lainaksi jolloin asian voi hoitaa, mutta silloin jos en osaa, niin en tiedä mistä saan apua kun ei se työkkäri illalla ole auki. Ja tää pitää hoitaa to mennessä. Anteeksi jos kysyn tyhmiä mut olen aika iäkäs ihminen enkä ole ennen joutunut oikein käyttämään kuin telstinkäsittelyohjelmaa tietokoneella.

Vierailija
4/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se kuittaus sitten helppo juttu? Oikeasti ahdistaa koko asia kun huomenna vasta illalla saan läppäriä lainaksi jolloin asian voi hoitaa, mutta silloin jos en osaa, niin en tiedä mistä saan apua kun ei se työkkäri illalla ole auki. Ja tää pitää hoitaa to mennessä. Anteeksi jos kysyn tyhmiä mut olen aika iäkäs ihminen enkä ole ennen joutunut oikein käyttämään kuin telstinkäsittelyohjelmaa tietokoneella.

No millä koneella ja millä taidoilla sä tänne nyt sit kirjoittelet?!