Tapaus Axl Smith ja kaltaisensa-paljonko tuollaisia miehiä on?
Jäin vain miettimään, miten yleistä tuollainen naisten pelaaminen ja höplääminen on? Kielenkäyttö ja suhtautuminen naiseen kuin naiseen on ollut törkeää hänellä, kuten nyt saamme oikeuden päätöksen tultua lehdistä lukea. Onko tuollainen jotenkin yleistäkin nykymiehillä???
-järkytyin-
Kommentit (32)
Taas kerran on syytä olla onnellinen omasta ukostaan- ja tosikumppanuudesta. Ehkä tuollainen sikamaisuus miessukupuolesta karisee vasta neljänkympin kieppeillä, ja elämän asiat loksahtelee tärkeysjärjestykseen toisilla vasta kypsällä iällä. Sitten on niitä helmiä, joilla järki ja tunneäly viihtyy samassa päässä jo lapsesta asti. Toivon todella että näitä axl-tapauksia on vain pienellä marginaalilla koko mieskannasta.
Kiva leima Axlilla otsassa nyt, kuten kavereillaankin.
Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?
On niitä, mutta ei kukaan oikeasti fiksu mies noin käyttydy. Typerät keskenkasvuiset kakarat ja "kunnon äijjät" sitten asia erikseen.
Nämähän ovat juuri niitä kiehtovia jännämiehiä, joille moni suomalaisnainen antautuu enempiä miettimättä.
Niin että saataisko Axleja lisää?
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?
Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.
Tiedän surullisen paljon pari-kolmekymppisiä miehiä, joilta voisi hyvin odottaa tuollaista käytöstä. Tuntuu että he harrastavat naisjuttuja ainoastaan voidakseen kilpailla kavereidensa kanssa kuka on käyttäytynyt alentavimmin tai törkeimmin naisia kohtaan. Itse seksillä ei ole tuon kanssa mitään tekemistä, kyse on ryhmäpaineesta ja vallankäytöstä, yhtä kaikki uhreilla ei ole pätkän vertaa väliä. Jotenkin vallalla on ajatus että jos nainen suostuu seksiin, hän implikoidusti suostuu myös kaikkeen muuhun (mm. nyt sitten vaikka juuri salakuvaukseen ja videoiden levitykseen, jota nämäkin sällit ovat todennäköisesti kieroutuneessa todellisuudessaan ihan vilpittömästi pitäneet harmittomana hauskanpitona).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.
se riittää, että murto-osa miehistä on tommosia, niin ne poraa satoja tuhansia naisia vuosittain ja naiset itkee miten miehet ovat sikoja.
Kaksinaismoralismia. Joka akka haluaisi olla yksi Axl painamista muijista, se on 100% varmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?
Onpas ällöttävän seksistinen ja epätasa-arvoinen ketju. Minä kysyisin mielummin, onko Axl Smithin kaltaisia IHMISIÄ paljon? Hänen tekonsa oli iljettävä, mutta sukupuoli ei liity asiaan juuri enempää kuin hänen muutkaan ominaisuutensa. "Paljonko on Axl Smithin kaltaisia helsinkiläisiä? Paljonko on Axl Smithin kaltaisia 32-vuotiaita? Paljonko on Axl Smithin kaltaisia mediatyöläisiä?"
Vierailija kirjoitti:
Onpas ällöttävän seksistinen ja epätasa-arvoinen ketju. Minä kysyisin mielummin, onko Axl Smithin kaltaisia IHMISIÄ paljon? Hänen tekonsa oli iljettävä, mutta sukupuoli ei liity asiaan juuri enempää kuin hänen muutkaan ominaisuutensa. "Paljonko on Axl Smithin kaltaisia helsinkiläisiä? Paljonko on Axl Smithin kaltaisia 32-vuotiaita? Paljonko on Axl Smithin kaltaisia mediatyöläisiä?"
kyllä sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se riittää, että murto-osa miehistä on tommosia, niin ne poraa satoja tuhansia naisia vuosittain ja naiset itkee miten miehet ovat sikoja.
Suomessa on myös yli kaksi miljoonaa naista, sata tuhatta niistä on vähemmistö. Kaikki kaksi miljoonaa naista eivät itke, että miehet ovat sikoja, lähellekään. Ne sata tuhatta saattaakin itkeä, mutta edelleen, vähemmistö. Tyhjät tynnyrit nyt vaan kolisee eniten.
Axl on varmaan homo ja noi muut kanssa. Ei aikuisten miesten tartte leveillä panoillaan, ja vielä kuvien kera kun kaverit ei muuten meinaa uskoa!
Noita ylemmän tason jännämiehiä on noin. 20-10% kaikista miehistä. Heidän panoringeissään ja whatsapp-ringeissään naiset pyörii koko nuoruutensa, kunnes vihdoin kelpuuttavat jonkun niistä 60-80% tavismiehistä (10-20% jämämiehet ei kelpaa kenellekään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on myös yli kaksi miljoonaa naista, sata tuhatta niistä on vähemmistö. Kaikki kaksi miljoonaa naista eivät itke, että miehet ovat sikoja, lähellekään. Ne sata tuhatta saattaakin itkeä, mutta edelleen, vähemmistö. Tyhjät tynnyrit nyt vaan kolisee eniten.
18-30 vuotiaissa ei ole 2 miljoonaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?
Anteeksi, mitä tarkoitat? Sitä, että kaikki olivat mediatyöläisiä? Johtunee siitä, että ihmiset yleensä ystävystyvät toisten saman koulutustason/työtaustan omaavien ihmisten kanssa.
Voidaan tässä väitellä nyt vaikka siitäkin, että onko kaikki sairaanhoitajat sadisteja, koska uutisiin nousevat esille insuliinihoitsut ynnä muut mätäpaiseet.
Ei mediassa uutisoida, että X -ammattiin kuuluva henkilö ei ole tehnyt mitään väärää, jatkakaa hommianne.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ovat juuri niitä kiehtovia jännämiehiä, joille moni suomalaisnainen antautuu enempiä miettimättä.
Ei Axl Smithillä mun mielestä ennen tätä huonoa mainetta ollut. Eikö tämä juuri sen takia tullut niin puskan takaa, kun häntä on pidetty kilttimiehenä ja kiiltokuvapojuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-30 vuotiaissa ei ole 2 miljoonaa naista.
Anteeksi, en ymmärtänyt sinun laskevan naisiksi vain tietynikäiset naaraspuoliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Axl Smithillä mun mielestä ennen tätä huonoa mainetta ollut. Eikö tämä juuri sen takia tullut niin puskan takaa, kun häntä on pidetty kilttimiehenä ja kiiltokuvapojuna?
Naisten kanssa kuitenkin ollut itsevarma, flirttaileva. Lisäksi kuuluisa ja varmaan hyvätuloinenkin. Ihan jännämieheltä vaikuttaa.
Onhan noita :(
Kasvatetaan poikiamme.