Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihainen perusilme

Vierailija
28.02.2017 |

Olen vasta tässä hiljattain tajunnut että minulla on oikeasti helvetin vihaisen tai vittuuntuneen näköinen perusilme. Varmaan tästä syystä minua ei ikinä lähestytä missään. Jopa oma tyttöystäväni luulee jatkuvasti että olen pahalla päällä, koska näytän hänestä siltä. Vaikka itse olisin ihan hyvällä päällä naama peruslukemilla. Onkos kellään muulla samaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama juttu. Joudun kokoajan pienesti hymyilemään, että naamani olisi edes "peruslukemilla". Muuten näytän koko ajan ärtyneeltä. Vaan minkä sitä pärställeen mahtaa.

Vierailija
2/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Yritän hymyillä enemmän ja olla ystävällinen. Näytän perusilmeeltäni vihaiselta ja tympääntyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon ehkä ennemminkin ahdistunut kun vihainen. Mut työkaverit aina kommentoi että ootpa tuiman näkönen. Vaikka kyse onkin ahdistuksesta! Silti vituttaa että ilmeitäni arvioidaan..

Vierailija
4/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kohtalotoveri. Hymykään ei auta, siitä tulee lähinnä irvistys.

Vierailija
5/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eng. "resting bitch face"

Vierailija
6/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Baarissa eritoten sen huomaa, ilmeisesti siksi kun estot on alhaalla, niin miesten pitää aina tulla urputtamaan, että miksi olen naama norsun*itulla. Ihan sama vaikka mulla olis kuinka hauskaa ja olisin hymyillyt ja nauranut pitkin iltaa, niin saman tien kun vakavoidun, jonkun pitää tulla nurisemaan. Ja mä kuitenkin olen (omasta mielestäni ja saamieni kommenttien mukaan) erittäin huumorintajuinen ihminen.

Joku leikkaus taitais olla ainut vaihtoehto, koska eihän sitä nyt oikeasti voi koko ajan hymyilläkään :D

Vierailija
7/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi kohtalotoveri. Hymykään ei auta, siitä tulee lähinnä irvistys.

Sama. En osaa "ilman syytä" hymyillä luontevasti.

Vierailija
8/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh!

Itselläni taas on aivan päinvastainen ongelma.

Näytän ylikiltiltä, jotenkin lapsekkaalta ja ilmeeni on jotenkin, kuin olisin koko ajan Liisa Ihmemaassa .

Olisin paljon mieluummin jopa äkäisen näköinen, kuin tyhmän näköinen.

Kun siitä ulkoisesta olemuksesta ihmisillä on tapana tehdä älykkyyteen ja muihin piirteisiin liittyviä  päätelmiä. 

Kiukkuisemman ja tuiman näköisiä pidetään useimmiten älykkäinä ihmisinä.

Joskaan ei sosiaalisesti kovin lämpiminä, herkästi lähestyttävinä ja avautuvaisina ihmisinä.

Vierailija
9/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kans resting bitchface. Ekat kolme vuotta ajattelin että onpas se taas kiukkusena ennenku tajusin että se on oikeesti sen perusilme. Sitten kun alkuaikoina saatoin kysästä että onko kaikki ok, ookko vihanen, miten menee tms niin siitähän se vaan ärsyynty. Pitää oppia tarkkailemaan pieniä juttuja. Jos naama muuten ns. Norsun vitulla, mutta ylähuuli on rento, kaikki on hyvin. Jos ylähuuli on semmosella jättällä kaarella niin hää on huolestunut ja jos kulmakarvat ja ylähuuli on tietyllä tavalla niin sillon on oikeesti joku perssiillään.

Vierailija
10/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Työyhteisössä (iso organisaatio) olen vuosien mittaan törmännyt useamman kerran tilanteeseen, että joku itselleni uusi ihminen on jopa jännittänyt mua kokouksessa tms. siihen asti, kun olen saanut syyn hymyillä tai saanut puheenvuoron.

Eli perusilmeeni (kun esim. keskityn kuuntelemaan tai ajattelen) on kamala yrmy, mutta vastapainoksi hymyni on kuulemma "valloittava", tapa esittää asiani "eläväinen" ja olen muutenkin koko ikäni saanut palautetta, että olen tosi kiva, hauska ja positiivinen ihminen.

Vierailija
11/13 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vielä introverttinä en ole aina erityisen puhelias niin kotona ollessa ei tarvitse kun hetki olla hiljaa niin tyttöystävä tulkitsee sen jo mököttämiseksi tai suuttumiseksi sen takia että näytän siltä kun olisin suuttunut vaikka tosiasiassa niin ei ole. Sitten jatkuvasti jankutetaan että "mikä nyt on" tai "mistä nyt oot suuttunut" ja sekös se vasta alkaakin ärsyttää. Pitäiskö sitä sitten jotain feikkihymyä pitää aina yllä?

Vierailija
12/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on.  Tämän vuoksi naapuritkaan ei yleensä moikkaa ensin. Olen kyllä luonteeltani joskus tosi aggressiivinen, tämän vuoksi en siis käytä esim päihteitä.

Vierailija
13/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahah joohh olen 159 cm sukat jalassa, kerran semmonen kaapin kokonen kännikala aikoi istua mua vastapäätä, katsoin, äijä nosti kädet sillee eteen ja sanoi okei okei mä meen mä meen älä hermostu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi