Yksipuolinen seksisuhde - alkaako vai ei
Sain mielenkiintoisen tarjouksen. Yksi naispuoleinen ystäväni ehdotti minulle FWB-suhdetta, mutta niin, että minä vain nuolisin ja sormettasin hänelle orgasmeja, hän ei minulle mitään antaisi. Oikeastaan heitti tuon ensin vitsinä, kun juteltiin seksistä (ollaan läheisiä, mutta siis vain ystäviä). Mutta sitten tultiin siihen tulokseen, että hän oikeasti tahtoisi tuollaisen suhteen. Hänellä on jotain ongelmaa ollut suhteissaan, ettei ole löytänyt miestä, joka osaisi tyydyttää tai sellaista. Miksi hän ei sitten antaisi minulle mitään... en oikein tiedä, ilmeisesti kokisi pettävänsä (avoliitossa elää) mutta tällainen yksipuolinen FWB olisi hänestä kuitenkin ok.
Minua kovasti houkuttaisi, naisen nuoleminen ja laukeamaan saaminen on parasta mitä seksissä on. Mutta miten paljon minua alkaisi häiritä etten itse saisi mitään? Paitsi tietty hyvän mielen siitä, että autan ystävääni hädässä? Onko kokemuksia tällaisista suhteista kenelläkään? Voisiko toimia? Mietin myös miten käy ystävyydellemme, vastaan tähän ehdotukseen sitä tai tätä? Vaikeaa päättää.