Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävien laiminlyönti parisuhteessa :(

Vierailija
28.02.2017 |

Onko muilla palstalaisilla kokemuksia tästä aiheesta? Itselleni on käynyt niin että hyvä ystäväni on löytänyt itselleen uuden miehen ja olen toden teolla jäänyt kakkoseksi hänen elämässään. Emme aikaisemminkaan nähneet kovin usein mutta olimme tiiviisti tekemisissä puhelimen tai netin kautta. Nyt yhteydenpito on näiltäkin osin vähentynyt radikaalisti. Ymmärrän sen että alussa melkein kaikilla käy niin että muu elämä kärsii uudesta suhteesta mutta tässä tapauksessa tilanne ei osoita elpymisen merkkejä.

Minua loukkaa esimerkiksi suuresti se että jos ehdotan tapaamista niin vastaus on "joo ei mulla oikeastaan ole mitään mutta täytyy katsoa jos X:llä on jotain suunnitelmia". Ja hänellähän on joka ikinen kerta... Ystäväni ei kuulemma halua olla erossa kumppanistaan ja viettää aikaa omien kavereidensa kanssa. Tällä hänen kumppanillaan on täysin päinvastainen näkemys, omat kaverit menee parisuhteenkin edelle ja kavereista ei tingitä. Ystäväni menee sitten välillä pitkin hampain mukaan ja pettyy kun ei saa tarpeeksi huomiota.

Olen keskustellut suoraan näistä asioista ystäväni kanssa mutta en ole oikein kunnollista selitystä saanut. Enkä edes saa puettua kaikkia tapahtumia järkevästi sanoiksi kun ärsyttää niin paljon. Tällä hetkellä itseasiassa kaksi parasta ystävääni ovat jättäneet minut tähän samaan tilanteeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Ei tuohon voi oikein muuta sanoa. Anna olla, mutta muista tuo sitten, kun kaverisi tarvitsisi sinusta seuraa, mutta sinulla olisi mielenkiintoisempaa tekemistä.

Vierailija
2/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä itse menin naimisiin parhaan ystäväni kanssa. Ei tarvitse tinkiä parisuhteesta eikä ystävän kanssa vietetystä ajasta. Lisäksi kun kaveripiiri oli jo valmiina sama niin voidaan nähdä yhdessä muitakin kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä koskaan olettaisikaan olevani ystäväni elämän ykkönen. 

Vierailija
4/4 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat kaverit pysyy eikä katoa heti kun aloittavat parisuhteen.

Jos haluaa vielä olla kaverisi, saa ottaa suhun yhteyttä. Sun ei tarvi tehdä aloitetta joka kerta yksin - muista että suhteet, niin ystävys- kuin parisuhteetkin, ei lankea yhden henkilön niskaan.