Mitä sinä tekisit tälle seinälle?
Eli koska tuollainen lämmin ruskea...ripuli... ei kuulu omiin suosikkeihin, täytyy tuo kiviseinä joko maalata erilaiseksi tai poistaa kokonaan. Valkoinen tekee jo liian valkoiseksi, harmaa liian synkäksi. Eli jotain piristävää pitäisi olla. Poistaisitko kokonaan, maalaisitko kiven, vai vaihtaisitko tapettiin?
Tässä kuvaa keittiöstä, lattia tulee olemaan joku aika neutraali puun väri ja samalla varmaan täytyy muuttaa tilanjakajan väritystä kun se ei enää sovi lattiaan. Eli niiden mukaan ei tarvitse miettiä. :) Pöytäkin tullaan pian vaihtamaan uuteen, mutta sama väri säilyy. Romanttisempaan päin vaihtuu muoto.
http://aijaa.com/yNzjJy
http://aijaa.com/bQUN5c
Samaa sävyä(tai toista samaan väriin taittavaa) tulee sitten muuallekin, mutta keittiö tuntuu olevan hankalin.
Ideoita? Kiitti!
Kommentit (91)
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen lattia on sitten tulossa?
Joku tosi neutraali joka sopii kaikkeen. Ei mikään tosi kylmä tai kellertävä. Ei vaalea eikä tumma, joku siitä keskeltä. Ainakin mun silmään sellaiset sopii ihan mihin vaan. Ammattisisustajat voi olla toista mieltä.. :D
Mikä matsku?
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tosi neutraali joka sopii kaikkeen. Ei mikään tosi kylmä tai kellertävä. Ei vaalea eikä tumma, joku siitä keskeltä. Ainakin mun silmään sellaiset sopii ihan mihin vaan. Ammattisisustajat voi olla toista mieltä.. :D
Mikä matsku?
Luulen, että päädytään laminaattiin. Parketti on toinen vaihtoehto.
Luulenpa, että ketjun tarkoituksena ei ollut kysyä mielipiteitä, vaan ns. leuhkia ja näytellä, että kuinka hieno sisustus on kämpässä. Pyh ja pah sanon minä, egoilu haisee!
Vierailija kirjoitti:
Noi esille otetut seinänrunkotolpat ei sovi ollenkaan tuohon blingityyliin, vaikka ne maalaisi tms. Seinä takaisin umpeen ja nätti tapetti päälle. Tulee olkkariinkin enemmän mahdollisuuksia vaihtaa huonekalujen järjestystä kun on lisää ehjää seinäpinta-alaa.
Seinää ei varmasti tule, joko nuo jää eri värisinä (jotenkin ehkä muokattuna tms) koska ne sopii siihen mun mielestä tai sitten se tulee ihan auki. Niitä mietitään sitten myöhemmin kun on ajankohtaista. Ammattilainen saa hoitaa sellaiset...
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä matsku?
Luulen, että päädytään laminaattiin. Parketti on toinen vaihtoehto.
Harkitsisin tuohon mikrosementtiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että ketjun tarkoituksena ei ollut kysyä mielipiteitä, vaan ns. leuhkia ja näytellä, että kuinka hieno sisustus on kämpässä. Pyh ja pah sanon minä, egoilu haisee!
Ahaa eli se on sinusta niin hieno, että sillä voisi leuhkia? :D
Vierailija kirjoitti:
Ekana poistaisin yläsokkelit noista kaapistoista.
Ääni tälle. Kevenisi huomattavasti ilme.
Vierailija kirjoitti:
Turkoosi?
Voisi sopia, mutta millainen turkoosi? Tumma, kylmä, lämmin, vaalea jne...
Mitä tahansa väriä mietin niin siitä on about sata eri vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule poistumaan, tykkään noista tosi paljon noin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen 90-luvun keittiökö on sinusta leuhkimista?
Väreihin kun vaikuttaa viereinenkin väri, tylsän ruskean saa eloon vaalean sinisellä tai turkoosilla. Siniset verhot?
Ruskea ja sininen kuuluu yhteen, kuin maa ja taivas, hiekka ja meri. Kun vaan löytää oikeat sävyt. Ritiläsysteemi ja kaappien välit valkoiseksi. Tai jos yksi seinä olisi helmiäistapettia ja siihen sopiva valaistus?
Maalaa lämpimän punaisella. Noi palkit on kamalat! Ne piiloon levyjen alle, ranskalaiset lasiovet keittiöön siihen keskelle. Saa tuettua kyllä palkkiratkaisulla.
Semmonen marjapuuronpunanen mikä siinä mainoksessa missä nainen varaa matkaa ja ihastelee tyhjää uima-allasta ja kohteessa se onkin tupaten täys ja se pudottaa pakaasinsa.
Sitten tulee se värilastun väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatte siis pölyä sokkelien sijaan :).
Itse en ymmärrä, miksi ap:ta haittaisi valkoinen seinä. Sisustushan on jo nyt niin valkoinen, että ei tuolla yhdellä seinällä ole enää mitään merkitystä. Menköön valkoiseksi sekin.
Tehdään nyt kerralla vielä selväksi: Mun ei tarvitse olla muodikas sisustaja. Kotini ei tarvitse näyttää sisustuslehden modernilta suomalaiselta 2017-kodilta! :D En pidä sellaisesta, kuten varmaan kuvista näkee. Rakastan noita linjoja, kysyin nyt ideoita sille seinälle, että jos voitaisiin koittaa pysyä siinä.
Miettikää nyt, tykkään pitsiliinoista. Joo... eli olen just niin totaalisesti out, koittakaa sisäistää ja antaa vinkkejä siihen seinään sen perusteella. ;)
Sisustan itseäni varten, en sisustuslehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Maalaa lämpimän punaisella. Noi palkit on kamalat! Ne piiloon levyjen alle, ranskalaiset lasiovet keittiöön siihen keskelle. Saa tuettua kyllä palkkiratkaisulla.
Niiden kohtalo selviää sitten lattiavaihdon yhteydessä, mutta joo itse asiaan... joulunpunaisellako tarkoitat? Vai joku roosa?
Noi palkit on kamalat. Mutta sen tiesit jo. Jos itse niistä tykkäät jostain kumman syystä niin ok, mutta kaikki muut näkee vain epäonnistuneen seinänpoiston...
Mä ehdottaisin myös jotain vaaleaa harmaan sävyistä helmiäistapettia tohon ruskeaan seinään. Eikö se sopisi sun romanttiseen tyyliin? Mä en koe harmaata liian tummana tai kylmänä, nyt puhutaan siis hyvin vaaleasta sävystä.
Vierailija kirjoitti:
Noi palkit on kamalat. Mutta sen tiesit jo. Jos itse niistä tykkäät jostain kumman syystä niin ok, mutta kaikki muut näkee vain epäonnistuneen seinänpoiston...
Mä ehdottaisin myös jotain vaaleaa harmaan sävyistä helmiäistapettia tohon ruskeaan seinään. Eikö se sopisi sun romanttiseen tyyliin? Mä en koe harmaata liian tummana tai kylmänä, nyt puhutaan siis hyvin vaaleasta sävystä.
Ei "kaikki nää".makuasia :)
Noi esille otetut seinänrunkotolpat ei sovi ollenkaan tuohon blingityyliin, vaikka ne maalaisi tms. Seinä takaisin umpeen ja nätti tapetti päälle. Tulee olkkariinkin enemmän mahdollisuuksia vaihtaa huonekalujen järjestystä kun on lisää ehjää seinäpinta-alaa.