Saako miehesi pikkuhoususi kastumaan
Pelkästään puhumalla?
Omani ei, mutta eräs vieras saa.
Kommentit (11)
Saa, mutta yleensä ei halua tarpeeksi usein tai silleen taka-ajatuksella hiplaillen, mitä rakastaisin. Myös usein ehdottaa seksiä liian yhtäkkiä kalu pystyssä ja silloin en kyllä ehi kostua. En tiedä että onks tämä nyt ylitsepääsemätön asia. Kun en mä minkään sellasen guilty pleasure ultimate panomiehenkään kanssa varmaan sais rakennettua suhdetta. Enkä usko polyamorian toimivan omalla kohdallani enää. Ja mä rakastan tota miestä vaik se on vähän hönö tässä seksi asiassa (on kyl alkanu tulee paremmaks, eli onneks en jättäny silloin aiemmin). Katotaan miten meillä suhde kestää tän. Koitan ite tulla vastaan tässä asiassa ja toivon että ei tarttis paskoa tätäkin suhdetta sit ku seksikin toimii sillon ku sitä on ja käyttää kookosöljyä jos ei pimppa kostu tarpeeks nopee. Ärsyttää vaan et kaikki eroo niin pienestä ym!
Saa, kun mies esim matkalla töistä kotiin kertoo puhelimessa mitä aikoo mulle tehdä saavuttuaan kotiin, niin takuuvarmasti kotona odottaa märkä vaimo.
Eräs mies saa. Niin eroottinen ääni. Ei ole valitettavasti oma...
Oma mieheni saa, pelkkä ajatus seksistä saa pöksyt kastumaan. Toisinaan ei tarvitse edes sanoa mitään, riittää kun koskettaa ja olen heti valmis. Meillä takana jo useamman vuoden suhde, toivottavasti jatkuu samanlaisena eteenpäinkin, tällähetkellä halut ovat molemmilla yhtä voimakkaat.
Saa. Ollaan naimisissa ja yhä kemiaa.
N44
Saa mutta vaikea sanoa saisiko jos en koskaan aikaisemmin olisi hänen kanssa seksiä harrastanut koska toisinaan jo pelkkä ajatus seksistä mieheni kanssa saa kostumaan vaikka hän ei ehtisi vielä sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kun mies esim matkalla töistä kotiin kertoo puhelimessa mitä aikoo mulle tehdä saavuttuaan kotiin, niin takuuvarmasti kotona odottaa märkä vaimo.
Millaisia juttuja häne kertoo? Antaako ennakkotehtäviä?
Aina joskus. Silloin tällöin riittää ihan vaan se, että katson omaa miestäni.
Ei nykyinen, mutta eräs entinen kyllä. Edelleenkin. Mutta seksi olikin hänen kanssaan melkoista intohimoa, kuumaa huumaa, ilotulitusta! Sellaista en ole muiden kanssa kokenut.
Melkein, puheen lisäksi tarvitaan vain kevyt kosketus pepulle, niin olen valmis. Tekstiviesteillään saa kyllä kostumaan ilman kosketustakin.