mistä uskova hippivaimo joka vihaa radio deitä ja diggaa raio helsinkiä?
sellainen joka myös vihaahillsong paskaa ja kaikkea tekopyhää kirkkouskontoa mutta myös sellaista teinigimalletta
vähän rock n roll ja 70+s henkinen mutta silti nuori ja kaunis eikä hipiti on rautaa 1971, vaikka itse olenkin 1971 syntynyt mies
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Uskova? Hippi? Mihin sen pitäis uskoa?
no Jeesukseen tietysti ei muuhun
No itse etsiskelisin sopivaa noilla kriteereillä ennemmin hippipiireistä kuin uskovaisten piireistä. Luulen, ettei kuolemajälkeiseen elämään / Jumalaan uskovan hipin löytäminen ole edes kovin hankalaa, etenkin, kun ei ole tiukkaan rajattu, millä tavalla hänen tulisi uskoa.
Mene kirjastoon ja lainaa Herra Jackin ihmeellinen huone. Siitä saat vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mene kirjastoon ja lainaa Herra Jackin ihmeellinen huone. Siitä saat vinkkejä.
en lue kirjoja
kuuntelen himassa vain musaa ja rukoilen
ja odotan maailanloppua ja hippivaimoa..ehkä Israelissa olisi
kirkkoonkun kun ei voi mennä takaisin siellä kaikki nösvä, tietysti hippvaimon voisi evankelioida uskoon mutta missä talvipakkasella?
ja eihänä tässä voi mennä oikein mihinkään Tuomasmessuun, siis ajatelkaa mitä naispappilällyilylä ja musiikki sellaista hirveetä lässytystä
eihän se nyt rokkimiehelle sovi
Kansasin keikalle ajattelin menän kesällä, mutta tuskin jaksaa kun on finlandia talolla 7.6.
Mene metallimessuun. Mutta kuulostat liian vaativalta seurustelu kumppanin suhteen. Avarra kriteerejäsi ja voit yllättyä positiivisesti.
Jätä se ruohon polttaminen nyt kokonaan, niin saat ehkä jotain järkeä tuohon ajatuskulkuusi.
Lälly naispappi kirjoitti:
Mene metallimessuun. Mutta kuulostat liian vaativalta seurustelu kumppanin suhteen. Avarra kriteerejäsi ja voit yllättyä positiivisesti.
metallimessu levy oli ihan hyvä mutten oo messussa käynyt sekin varmaan aika lapsellinen teinix paikka
vähänä aikuisempaa
tässä menoa ja meininkiä ei ihan kristillistä mutta kun kaljaaa otettiin niin menköön
yksin se on seurattava Jeesusta hippinä jarokkarina
kuten andy mccoukin sanoi tuleensa uskoon ja tehneensä Jeshua aiheisia tauluja ja joillain tuubeilal tunnustaa Jeesuksen , tosin alko ja rock vienyt Jeesuksen minimiin
Uskova? Hippi? Mihin sen pitäis uskoa?