Eikö ehjät, siistit ja hyvät lasten käyttövaatteet ole enää minkään arvoisia elleivät ole jotain tiettyä merkkiä?!
Yritin myydä fb-kirpulla ja Torissa isoa kassillista todella hyviä vauvan vaatteita. Kaikki lähes uudenveroisia, mutta eivät mitään fiiniä merkkiä, vain ihan perusvaatetta, kivoja ja muodikkaita kumminkin. Koko paketin hinnaksi laitoin 15€, kukaan ei ollut kiinnostunut?! Vaatteita siinä oli kuitenkin vähintään 150€:n edestä. Todella kummallista. Eikö tällaiset normi käyttövaatteet enää myy, täytyykö olla gugguuta ja popia ym??
Kommentit (6)
Harmi ettei ole vauvaa, mulle olisi kelvannut. Merkkivaatteiden hamstraaminen on älytöntä, ovat törkeän kalliita ja rumempia kuin halvemmat ja nätin väriset perusvaatteet. Jälkimmäiset vaan valitettavasti tuppaa nykyään kelpaamaan vain ilmaisina.
Oletko itse ostanut paljon käytettyjä lastenvaatteita netistä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ostanut paljon käytettyjä lastenvaatteita netistä?
Olen ostanut käytettynäkin, mutta olemme myös saaneet todella paljon lahjaksi juuri vaatetta, joten en ole kauheasti mitään ostellut - en uutta enkä vanhaa.
Ostajan näkökulmasta: vaatepaketit on hankalia, jos osa on tarpeetonta ja osa puolestaan ei vastaa omaa makua. Mulla jäänyt useinkin ostamatta, kun paketissa ollut tyyliin 2 mekkoa joista olisin kiinnostunut mutta myyjä ei myy erikseen. Vaikka paketti olisi edullinenkin, niin ostohalut tyssähtää kun tulisi kaikkea muutakin sälää ja osa mahdollisesti roskiskuntoistakin ja ne pitäisi itse laittaa eteenpäin. Vaivalloista - ei kiitos. Vaatepaketit kannattaa pitää pienenä, muutaman osan settinä.
Kirppispöydästä lähtee kyllä helposti Noshit, Me&I, Nameit jne mutta markettikamat ja H&M ym. ketjuvaatteet ei tahdo mennä vaikka hinta olis 50snt. Luulen että semmoiset ketju&markettivaatepaketit ei tämän takia mene, vaikka tavara ois hyvää ja siistiä.
Vauvanvaatteita on muutenkin kaikki paikat täynnä. Niitä tulee äitiyspakkauksen lisäksi kaikilta innokkailta sukulaisilta. Leikki-ikäisten vaatteet ovatkin sitten jo eri asia. Siinä kohtaa on jo suvun suurin kiihko laantunut.
Ehkä se, että ovat pakettina ja netissä? Näitä "ihan uudenveroisia" on varmasti monet nähneet tarpeeksi. En sano, ettei sinun olisi mutta moni myy kulahtanutta ja likaista vaatetta samoilla argumenteilla.
Itse ostan kaikki live kirppiksiltä, ja harvoin muutenkaan löydän samasta pöydästä kaikki, joten nuo vaatepaketit ei netissäkään houkuttele.
Myy yksittäin ennemmin.