Taas yksi petturimies
Vai onko muita syitä siihen miksi miehen salikassista löytyy kortsupaketti. Mulla on ollut pillerit jo vuosia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole tietoinen, että kun ihan vitun lujaa pinnistää jalkaprässissä, tulee paska ja mällit housuun. Siksi laitan aina kortsun sekä vaipan, kun menen kunnolla treenaamaan.
M
Tämän on oltava se syy. Täytyy käydä ostamissa miehelle lisää vaippoja, ne näyttivät olevan salikassista loppu. :)
Vierailija kirjoitti:
Luotettavuus ei selvästi kuulu ko. miehen ominaisuuksiin
Virheellisesti luulin kuuluvan. Hän on tukenut ja kannatellut vaikeidenkin elämäntilanteiden yli, samoin minä olen ollut hänen tukenaan. Aina ollaan puhallettu yhteen hiileen eikä mitään ole salailtu. Tai näköjään vain minä siis en ole salaillut.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole tietoinen, että kun ihan vitun lujaa pinnistää jalkaprässissä, tulee paska ja mällit housuun. Siksi laitan aina kortsun sekä vaipan, kun menen kunnolla treenaamaan.
M
Näin se on ehdottomasti!
(Me miehet pidämme yhtä emmekä kavalla kaveria)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavuus ei selvästi kuulu ko. miehen ominaisuuksiin
Virheellisesti luulin kuuluvan. Hän on tukenut ja kannatellut vaikeidenkin elämäntilanteiden yli, samoin minä olen ollut hänen tukenaan. Aina ollaan puhallettu yhteen hiileen eikä mitään ole salailtu. Tai näköjään vain minä siis en ole salaillut.
Suloista. Luulitko oikeasti olevasti jossain erikoisasemassa ja teidän suhteen olevan turvassa pettämiseltä?
tarkistitko korstujen päivämäärän. Jos mies ei vaan ole jaksanut heittää niitä pois.
Hankala tarkistaa päiväystä kun paketti on ottanut jalat alleen tuosta kassista. Etsin eilen muistitikkuani samasta kassista (mies oli sitä lainannut), jossa yhteydessä tämän lähtöni tein. Ollaan menty ristiin niin en ole pystynyt ottamaan asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hankala tarkistaa päiväystä kun paketti on ottanut jalat alleen tuosta kassista. Etsin eilen muistitikkuani samasta kassista (mies oli sitä lainannut), jossa yhteydessä tämän lähtöni tein. Ollaan menty ristiin niin en ole pystynyt ottamaan asiaa puheeksi.
Lähtöni=löytöni
Vierailija kirjoitti:
Oliko paketti täysi vai vajaa?
Täysi, mutta heti heräsi ajatus että kuinka mones paketti tämä voi olla.
Lavastus
Syytön mies.
Joku tehnyt törkeän ja ajattelemattoman pilan.
Se ei sinua pettäisi ikinä olet korvaamaton .
Pakko myöntää, että salilla monet naiset tulee esittämään tavaraansa pyllistelemällä kireissä trikoissa nenän edessä. Älä siis syytä miestäsi, vaan niitä salin naisia.
Onko sillä äijällä edes hauis kasvanu, kun on ahkerasti salilla käyny? Siitä voit päätellä monesko kortsupaketti on menossa.
Kysy, miksi hän on hankkinut kondomeja ja pyydä saada katsoa hänen viestejään. Mitä vastaa?
Ikävä tilanne.
M