Näen exästä vieläkin painajaisia!!! Mitä teen? Oli siis väkivaltainen hullu!
Meillä ei ollut ikinä riitoja ja oli hyvin tylsää. Yhtenä kertana exä oli reissussa ja tulikin yllättäin aijemmin.
Mulla oli yksi vanha mies kaveri kylässä ja joimme viiniä ja tiesitte, mitä kävi.
Päädyimme sänkyyn. Exä tulee juuri sisään eteiseen, kun makaamme sängyssä.
Kaiken päälle tämä exäni oli pienikokoinen. (168cm /60kg)
Hän tuli johonkin ihme raivon valtaan ja viskoi tämän sänkykaverini( joka oli munasillaan) rappukäyttämään jos ulos lennon takia kompuroi vielä rapuissa. Ja exä rupeaa heittelemään hänen vaatteitaan perään.
Sen jälkeen tulee minulle huutamaan kaikkea ja käy minun kimppuni. Ei lyönyt, mutta töni ja kävi päälle.
Sen jälkeen rupesi viskomaan mun tavaroita rappukäyttävään.
Sinne lensi vaatteeni, kirjani, cd levyni ja myös sohva sekä lasinen vitriini tavaroineen päivineen.
Pian alkoi lentämään stereoita ja kaikkea muuta rojua.
Okei exän kämppä, mutta siltti.
Minä yritin estellä muutta viskoi kaiken rappusista alas.
Naapurit soitti poliisit ja exä vielä lopuksi viskasi minut puoli pukeissa rappukäyttävään ja huusi, että pue sielä, ei sulla täällä enää mitään ole.
Sen jälkeen veti oven kiinni ja pian olikin poliisit paikalla.
Rappuset oli niin täynnä romua, ettei sielä voinut kulkea .
Olen vieläkin traumatisoitunut tästä.
Vaikka itse tämän ehkä aiheutin pettämiselläni...
Exä ei juurikaan saanut mitään rangaistusta. Jotain pieniä korvauksia siinä kaikki.
Näen tästä vieläkin painajaisia... :(
Mitä oikein teen? Tämä tapahtui 2000 luvun alussa eli tästä on jo aikaa...
Kommentit (4)
Oliko sillä pikku-ukolla edes kunnon kulli?
Hmh... hauska satu. Jos olisit oikeasti asunut tavaroinesi exäsi luona ei sua sieltä lain mukaan olisi suorilta voinut rappukäytävään heittää. Mitenkään vähällä moisesta ei myöskään selviäisi koska mm. kaikki irtaimiston vahingot tulisivat heittelijän korvattaviksi.
Paitsi Porvoossa menee tolleen.
Kuule ihmiset on nähneet pahempaakin!
Sitä paitsi itseähän tuon aiheutit!