Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään raivostuttavampaa kuin ihmiset, jotka eivät tilaa omia ranskalaisia mutta kuitenkin närppivät puolet sinun pussistasi?

Vierailija
27.02.2017 |

Yksi kaveri tekee näin. "Ei tee mieli, mä otan vain limsan" ja sitten käsi käy koko ajan minun pussillani. AARGH!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ihan todella ärsyttävää :--D Tein itse kyllä noin varmaan joskus ala-asteikäisenä, nyt jotain käytöstapoja. Ei mua haittais kyllä jos joku ottais pari, siis oikeasti kaks ranua koska haluais vaan maistaa eikä oikeasti tarvitsis omia. Mut jotkut just tahtois ranuja mut nuukailee, väittää ettei halua ja sit pyrkii syömään oikeesti puolet toisen ruuasta wtf

No ei mua muutaman ranskiksen ottaminen haittaa, jos kysyy saanko ottaa pari. Ikinä en oo kieltäny. Pointti on tossa "kähveltämisessä" ja pahimmillaan suuren osan rohmuamisessa.

Vierailija
22/23 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus yritti. Totesin, että seuraavalla kerralla katkasen sormet, jos vielä viet multa luvatta ranuja. Ei ole sen jälkeen käsi käynyt. Eikä mulla ole koskaan ollut ongelmaa syödä koko ateriaa. Limsaa jää joskus.

Eli kaverin kannattais ostaa ne ranut ja hörppiä mun kanssa limukkaa.

Alapeukku idioottivammaisesta sanasta "ranu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nimittäisi treffeillä ranskalaisia ranuiksi/raneiksi niin se juttu olisi sitten siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme