Mustabarbaari on niin komea ja vielä älykäs
Tanssii tähtien kisassa olen häntä seurannut. Upea nuori mies.
T.Nainen 60v
Kommentit (19)
Joo aion käyttää koko eläkkeeni hänen äänestämiseen, onneksi sossusta saa ruokarahaa.
Jos hän on älykäs, se sulkee pois mahdollisuuden, että hän olisi vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Joo aion käyttää koko eläkkeeni hänen äänestämiseen, onneksi sossusta saa ruokarahaa.
En ole koskaan äänestänyt näissä kisoissa. Omistusasuntokin on joten sossuun ei ole asiaa.
Mut on se vaan niin komea kaikinpuolin ja karismaattinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas se älykkyys näkyy siinä ohjelmassa?
Älykyys näkyy mm. siitä miten ihminen keskustelee ja tuo asioita esille ja miten ottaa palautetta.
Älykkyyttä osoittaa myös taito oppia tanssimaan. Toki se on usein jo syntymässä saatu taito.
Musta barbaari aiheuttaa minulle kuumuuden ja kosteuden tuntemuksia sinne alueelle ;). Oi kun hän tulisi ja ottaisi minut yhtä väkevin liikkein kuin hän käsittelee tanssipariaan.
Musta mies! Siis ihan aito ja elävä nigandeeros Suomessa? Oikeesti? Nyt äkkiä poliisit ottakaa se kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lienee samanlainen huijari, kuten äitinsä ja siskonsa.
Musta Barbaari on ihana seksikäs könsikäs, ottakaa suomimiehet mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee samanlainen huijari, kuten äitinsä ja siskonsa.
Olipa ala-arvoisuuden huippu se syksyn avautuminen poliisiväkivallasta, joka osoittautui ihan täydeksi valheeksi.
Eipä jätkä, oikea LOSER, voinut anteeksi pyytää somekirjoitteluitaan, toivottavasti sai syytteet jälkikäteen.
Mä lopetin tuohon valehtelemiseen koko jätkän seuraamisen.
Pidin ennen symppiksenä, en enää.
Turkulainen pelle se on, joka luulee olevansa jotain, kun on päässyt asumaan Vuosaareen....
Saisi hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on feministien shit test.
On tällä saitilla vaan niin mukavaa trollata ja provoilla. Ai että! Ihmiset on oikeasti ihan kivoja ja joviaaleja tyyppejä nykyään kun reaktiot ovat niin voimakkaita. Jatkakaa <3
Samaa mieltä!