Naapurin koira paskantanut meidän kuistin eteen ja lapsi astui siihen ja paska kulkeutui sisälle
Ai että mua raivostuttaa! Oikein ison koiran löysä paska! Tekis mieli ottaa se paska paperiin ja käydä länttäämässä naapurin ulko-oveen!
Kommentit (57)
Varmasti myös se koirankakkakin kulkeutui sisälle?
Onko aloittajalla koiran kakka fetissi kun näitä aloituksia tehtailee hieman muutettuna edellisestä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän tunteen, todella ärsyttävää. Meillä juoksee myös yhden naapurin koirat vapaina pitkin poikin, pihat täynnä kakkakikkareita kesät ja talvet. Toinen menoon ärsyyntynyt naapuri ottanut tavaksi napata koiran kiinni aina kun vaan näkee irrallaan ja palauttaa omistajilleen, mutta ei mitään vaikutusta. Inhottavaa että tuollaiset mätämunat pilaa sitten kaikkien koiranomistajien maineen.
Laitat rotanmyrkkyä lihapulliin ja pullat sinne missä koira liikkuu. Koira lähtee.
Tapa se. Esimerkiksi ilmakiväärillä tai jousella saat ampua ihan vapaasti omalla pihallasi ei-suojellun eläimen.
-juristi
Asuin kerran rivitalossa, jossa naapurin koira kävi pihalla tarpeilla. Koko takapiha oli täynnä koiran kakkaa. Isoja läjiä.
Muutin ennen kesää pois. Jäin miettimään, että mitenhän selvisivät ruohonleikkuusta. Hyh🤢
Ei ole koiran vika, jos omistaja on tyhmä.
Mutta on se meilläkin ihan todella ärsyttävää, kun kävelet kävelytietä, niin metrin välein on paskakasa. Taaperot eivät aina pysy samalla tavoin pystyssä kuin aikuiset ja pyllähtelevät niiden kasojen päälle. Ei ole kiva pestä lapsen vaatteista paskaa pois. Tai kun laitat lapsen pulkkaan, niin saa koko ajan varoa niitä pommeja, etteivät ole omissa kengänpohjissa, pulkka paskassa tai vaihtoestoisesti taapero hamuile niitä kasoja pulkasta käsillään.
Ei ole iso työ ottaa koirankakkapussia mukaan tai vaikka pientä hiekkalapiota, jolla heittää kakan metsään pois jalkakäytävältä ja pientareelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää!!! Oothan jo soittanut itsellesi apua? Traumaterapiaan!
Ei koiraa saa pitää irti. Lukee Suomen laissa. Ja kaupunkien ja kuntien järjestyssäännöissä on, että omistaja kerää paskat pois.
Maassa maan tavalla.
Koska tiedät koiran omistajan. Osta pas ka pusseja ja vie sille. Ja kutsu aina keräämään pa saat.
Vierailija kirjoitti:
Tapa se. Esimerkiksi ilmakiväärillä tai jousella saat ampua ihan vapaasti omalla pihallasi ei-suojellun eläimen.
-juristi
Kotieläimen ja lemmikin asema on laissa suojattu. Eikä asetta saa käyttää asuntojen lähellä. Tuomittuna selvä vahingonteko ja korvaukset.
Laita roskapussiin jotain mihin koira tukehtuu. Ei ole sun vika. Isoja kananluita.
No meidän tiellä yksi koiranomistaja lenkkeilytti koiraansa ja se koira pissasi ihan postilaatikon viereen. Olin siinä pihalla ja sanoin et aha siihen vaan pissatetaan.
Omistaja sanoi et sori, en voinut mitään.
Siis okt ja laatikko tienvieressä, kiva nähdä kun koira siihen viereen kusee.. millä sen ees voisi siivota.
Miksi se sellaista olisi tehnyt? Minua tai koiraani, on kerran syyllistetty samasta asiasta. Naapuri ei osoittanut, että tekijä edes oli minun koirani. Varmaan joku oli paskonut, mutta mikä, se ei selvinnyt. Oma koira ei edes tehnyt isoa asiaansa, ennen kuin oli kävelty jopa puoli kilometriä. Eikä myös juuri poistunut omalta pihaltamme. Minun on mahdoton ymmärtää, miksi se olisi mennyt naapuriin asioilleen? Mutta ehkä naapurin pinnaa kiristi joku aivan muu asia, ja tärkeintä oli saada purkaa omaa kiukkuaan. Onko sulla sama tilanne?
Muuten, missä skitsobackassa te ihmiset asutte? Ei omassa naapurustossani ole koiran kakkoja missään. Jokainen kerää talteen omansa, ja vie roskiin. Se on siis omistajan homma. Koira ei osaa lukea kaupungin järjestyssääntöjä, vaikka se muuten on älykäs eläin.
Toinen asia, mikä ei mahdu kaikkien järkeen, on se, että 20 kiloinen pikkutyttö ei voi ulkoiluttaa yksin 45 kiloista koiraa. Ei vaikka se olisi kiltti koira.
Voihh