Missä tapauksessa miehet halaavat, kiinnostuneina?
Otsikossa ilmenikin kysymys. Missä tilanteessa miehet yleensä halaavat naisia? Onko kiinnostumisen merkki, jos tapaamisen päätteeksi sulkevat uuden tuttavanaisen halaukseen? Mitä arvelette?
Kommentit (7)
Kun haluavat seksiä.
Mutta sitähän sinä et tarkoittanut :-D.
Joo, ei mies eikä nainenkaan halaa ketään, ellei pitä toista ihmistä mukavana.
Jos mies halaa miestä, ovat ystäviä tai sukua. Jos mies halaa naista, ovat ystäviä, sukua tai seksipartnereita. Päätä näistä, mitä mies viestittää.
Voi, voi. on jollakin nyt vähän kankea kuva (suomalaisista) miehistä. Minä olen halannut useampaakin naista ilman minkäänlaista suurempaa taka-ajatusta. - Halaaminen vain on toisinaan tuntunut esimerkiksi onnistuneiden treffien päätteeksi luontevammalta kuin se, että olsi vain sanonut näkemiin tai heippa (tms).
En itse asiassa edes muista monta kertaa asiaa, mitenkään syvällisesti harkinneeni. Se -halaaminen- on vain tapahtunut; vaikea sitä on toisaalta sanoa, että millaisen merkin nainen on silloin antanut, että voisin sanoa, että tee näin niin vamasti halaatte tai toisipäin.
Vaikka tietysti, jos toinen ottaisi useamman askeleen taakse sillä hetkellä kun lähestyy, niin se olisi todennäköisesti osattava tulkita merkiksi, ettei hän haluaisi halata. - Ja eiikä siinä mitään. - Joskus sitä huomaa itsekin vaistomaisesti ottavani muutaman asekeleen taaksepäin, kun toinen haluaa tulla lähemmäski kuin mihin oma "reviirini" on valmis; oli lähestyjä sitten nainen taikka mies tai jotain siltä väliltä. - - Jos nyt joku haluaa tähän esimerkin, niin vaikka tilanne yökerhossa tai baarissa, jossa toinen tulisi melkein varpaille ja hönkäisee, että voisiks sä tarjota vielä (röyhtäs) yhden tai ainakin pari; tai silloin kun baareissa sai hyvin vapaasti vetää norttia, niin kysyjä saattoi tulla samalla tavoin tiedustelemaan, että osiko röökiä tai ainakin tulta.
Mä halaan ilman taka-ajatuksia. Halaaminen tuntuu läheiseltä ja kohteliaalla. Saatan myös antaa poskisuudelman. Eikä se tarkoita, että olisin ihastunut tai seksin perään. M29 ja latino
Älkää nyt hyvät naiset ruvetko tulkitsemaan liikaa! Kätelläkö teitä pitäisi?!
Jyrkkä ehkä.