Liian ruma nainen
Nyt kaipaisin neuvoja miten unohdan yhden miehen joka on liian hyvä mulle. Hän on komea, sporttinen ja korkeassa asemassa töissä oleva mies. Olen aika varma että hän on kiinnostunut vain sellaisista naisista jotka ovat tyyliin isot tissit, blondi ja langan laiha. Itse olen vähän ylipainoinen, ei kovin kummoiset tissit eikä perse ja pitkähköt vaaleat hiukset. En voi sanoa olevani nätti edes meikillä.
Kertokaa miten saan tämän miehen mielestäni ja äkkiä? :(
Kommentit (25)
Pääset siitä eroon, kun sisäistät sen, että se ei olisi kuunaan sun näköisestä kiinnostunut. Mieti tilanne, kun tunnustaisit tunteesi, se olisi vaivautunut, koska ei vaan voisi olla sun kanssasi. Fakta on se, ettei komeet halua kuin kauniita. Miksi se sua haluaisi, jos oot joku tallukka tavis? Btw mäkin oon tavis, eli yhdeltä toiselle tää neuvo.
Et sinä voi vieraasta ihmisestä päätellä, millaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista hän pitää.
Mies voi rakastaa siilitukkaisia naisia, joilla on lukuisia lävistyksiä korvissa ja suuri tiikeritatuointi.
Juttele hänen kanssaan ihan normaaleista asioista, niin tutustut häneen.
Etsit hänet käsiisi, pillu paljaaksi ja pyllistys. Siitä se lähtee ja teet ikimuistoisen vaikutelman. Jos näytät kehitysvammaiselta tms. friikiltä, pistä paperipussi päähäsi kun teet tuon tempauksen.
Minulla oli lyhyehkö suhde komeaan,sporttiseen ja korkeassa asemassa olevaan mieheen.Joka oli niin ulkonäköfriikki kuin olla voi.Haukkui lihavahkoja naisia ja arvosteli minkä kerkesi oli sielultaan itse niin ruma mutta osasi olla mitä lumoavin ja hauskin kun sitä roolia tarvitsi.AP:lle neuvoksi ota jalat allesi ja juokse niin pian kuin voit niin pois..muuten todennäköisesti satutat itsesi,joten kaikki lässytykset miehen mahdollisesta kiinnostuksesta voi jättää omaan arvoonsa,kyllä tuollainen mies iskee kiinni heti jos katsoo sinut hänelle sopivaksi ja hyödylliseksi.
Anteeksi mutta miten voit olla suhteessa, jossa mies ei alun alkaen halunnut sinua yhtän paljon kuin sinä häntä? Miten olette saaneet suhteenne toimimaan?