Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian ruma nainen

Vierailija
26.02.2017 |

Nyt kaipaisin neuvoja miten unohdan yhden miehen joka on liian hyvä mulle. Hän on komea, sporttinen ja korkeassa asemassa töissä oleva mies. Olen aika varma että hän on kiinnostunut vain sellaisista naisista jotka ovat tyyliin isot tissit, blondi ja langan laiha. Itse olen vähän ylipainoinen, ei kovin kummoiset tissit eikä perse ja pitkähköt vaaleat hiukset. En voi sanoa olevani nätti edes meikillä.

Kertokaa miten saan tämän miehen mielestäni ja äkkiä? :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä voisi vaan yrittää iskeä kuitenkin? En ole minäkään mikään hoikka ja täydellinen, silti oon uskaltanut lähestyä komeita miehiä ja on tärpännyt.

Koska tiedän ettei mulle olis mitään mahdollisuuksia. Miksi hän kiinnostuisi musta kun tarjolla on paljon kauniimpia naisia? En halua saada siipeeni.

Ap

No, sittenpä mahdollisuutesi tuohon mieheen ovat 0%, kun ne olisivat ehkä esim. 1% jos uskaltaisit lähestyä. Ei siihen siipeen saamiseen kuole, torjutuksi tulemiseen. 

Itsekin olen varsin ruma nainen, ja olen aina rohkeasti lähestynyt miehiä joista olen ollut kiinnostunut. Kyllä on paljon tullut torjuntaa, myös ylimielistä ja vittumaista, mutta toisaalta, uskon että minulla on lopulta itseäni paljon "tasokkaampi" mies juuri siksi että olen itse uskaltanut lähestyä. Ei hän minua olisi ikinä huomannut jos en olisi itse tehnyt itseäni tykö, ensin kaveripohjalta.

Anteeksi mutta miten voit olla suhteessa, jossa mies ei alun alkaen halunnut sinua yhtän paljon kuin sinä häntä? Miten olette saaneet suhteenne toimimaan?

Vierailija
22/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset siitä eroon, kun sisäistät sen, että se ei olisi kuunaan sun näköisestä kiinnostunut. Mieti tilanne, kun tunnustaisit tunteesi, se olisi vaivautunut, koska ei vaan voisi olla sun kanssasi. Fakta on se, ettei komeet halua kuin kauniita. Miksi se sua haluaisi, jos oot joku tallukka tavis? Btw mäkin oon tavis, eli yhdeltä toiselle tää neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi vieraasta ihmisestä päätellä, millaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista hän pitää.

Mies voi rakastaa siilitukkaisia naisia, joilla on lukuisia lävistyksiä korvissa ja suuri tiikeritatuointi.

Juttele hänen kanssaan ihan normaaleista asioista, niin tutustut häneen.

Vierailija
24/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit hänet käsiisi, pillu paljaaksi ja pyllistys. Siitä se lähtee ja teet ikimuistoisen vaikutelman. Jos näytät kehitysvammaiselta tms. friikiltä, pistä paperipussi päähäsi kun teet tuon tempauksen.

Vierailija
25/25 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lyhyehkö suhde komeaan,sporttiseen ja korkeassa asemassa olevaan mieheen.Joka oli niin ulkonäköfriikki kuin olla voi.Haukkui lihavahkoja naisia ja arvosteli minkä kerkesi oli sielultaan itse niin ruma mutta osasi olla mitä lumoavin ja hauskin kun sitä roolia tarvitsi.AP:lle neuvoksi ota jalat allesi ja juokse niin pian kuin voit niin pois..muuten todennäköisesti satutat itsesi,joten kaikki lässytykset miehen mahdollisesta kiinnostuksesta voi jättää omaan arvoonsa,kyllä tuollainen mies iskee kiinni heti jos katsoo sinut hänelle sopivaksi ja hyödylliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi