Mies ei osaa keittää kahvia oikein
Mua rupeaa ihan oikeasti ärsyttää tuo mun mies kun sen keittämä kahvi on aina joko liian löysää tai liian vahvaa! On se kumma että tällainenkin perusasia kuin kahvin keittäminen ei mieheltä onnistu.
Tänään annoin viimeisen varoituksen. Jos ei seuraava kahvi maistu hyvältä niin tulee ero!! Keittäisi vaikka jonkin ohjeen mukaan mutta kun ei niin ei..
Kommentit (27)
Kai se sentään osaa käyttää Bonuswayta?
Ei ole miehen toimi naaroille ja lortoille kahveja keitellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ei se mun mielestä varsinaisesti mikään sika oo mutta minusta kahvin keittäminen kuuluu perustaitoihin. Sitähän jo kouluissa kotitalouden tunneilla harjoitellaan! Niin moni suomalainen juo kahvia että johan on kumma jos ei osaa.
ap
Ei me köksän tunneilla mitään kahvinkeittoa koskaan harjoiteltu.
Meidän perheessä ei juotu kahvia ja tapasin sinun kaltaisesi naisen yhdessä työpaikassa. Hänestä se oli jotenkin tosi hauskaa ja ihmeellistä miten joku ei osannut keittää kahvia. Minun tietääkseni kahvinkeitto ei ole mikään perustaito vaikka moni "kahviuskovaisessa" Suomessa niin olettaakin. Mutta ei se kahvin keittäminen mitään rakettitiedettä ole. Paketin kyljessä on ohjeet, ainoa mikä voi vaatia vähän tuumailua on keittimen toiminnan omaksuminen.
Pienpaahtimoissa kahvin laatu vaihtelee erästä toiseen. Paahtoasteen vaihtelujen lisäksi pavut jauhautuvat eri tavalla, mistä lie johtuen, ja tulee erilaista kahvia.
Noniin ap, et säkään tykkää sulta vaaditaan kahvin keittäjäksi jos sun miehesikään ei tykkää keittää just sulle kun oot hiekka vaginassa valittamassa. Koita vähä aikuistuu ja sivistyy kaikki voivat omat kahvit keittää ei siinä katota kuka on keittäjä.
Ihme narttu.
En juo kahvia, tiedän monta ihmistä joka ei osaa keittää kahvia, kun ei juo. Lisäksi kaikilla passattavilla on eri maku.
Jos olisin sun kans naimisissa, juoksisin ja lujaa.
Ja oon nainen.
Olisit valinnut miehen paremmin.