Lyhyet sormet naisella..
Onko täällä muita jonka sormia ja kämmentä aina sanotaan niin pieneksi?? ärsyttävää ku omat sormet ovat niin lyhyet ja aika paksut vaikka soitankin pianoa (yleensä ajatellaan että soittajilla on hoikat sormet). jos laitan rakennekynnet nii silloin kädet näyttää suht hoikilta mut muuten häpeän niitä :( onko muita jotka kärsii samasta ongelmasta? onko tähän mitään keinoa millä sais sormia "pidemmiksi""? :D
Kommentit (29)
Mulla taas on naiseksi jumalattoman isot kämmenet. Sormet on kuitenkin lyhyet ja paksut.
Käsien iho ryppyinen kuin 80v vaikka olen 40v.
Exällä oli mua sirommat kädet.
Nykyisellä on onneksi isommat kädet ku mulla, mutta ne ovat kuitenkin sopusuhtaiset.
Mulla on lyhyet sormet, äiti niitä aina haukkui nakkisormiksi ja ihmetteli, mistä tyttärelle on voinut tuollaiset tulla. Omakin tyttäreni on nyt keksinyt mun lyhyet sormet ja saan kuulla sekä häneltä että äidiltäni tuota nakkisormi-haukkumista. Joskus toivoisin, ettei tarvitsisi puhua toisten kehosta niin rumasti.
Häpeän sormiani ja kynsiäni. Kämmenselät ihan ok, onnettomat rystyset, nakkisormet ja ruman malliset kynnet.
Mulla on sukuvikana niin pienet kädet, että hanskat joudun ostamaan lasteosastolta.
Yksi kriteeri naisen sormien lyhyydelle on se, että saako sormet ylettymään mieskumppaninsa täydessä iskussa olevan peniksen ympäri.
Mulla on pienet kädet. Vähän nakki sormet, pikkulapsen kuopatkin näkyy rystysissä. Jalka kokoa 36, mutta pulleahko. Pää myös pieni, lasten päähineet sopii parhaiten.
Olen kuullut usein vitsejä käsistäni, se joskus harmitti.
Olen kuitenkin soittanut selloa vuosikaudet, tehnyt fyysistä työtä ja treenannut. Ei noilla jutuilla ole ollut mitään vaikutusta kyseisiin hommiin.
Olen toki lyhytkin, 165cm ja painan noin 63kg. Että mikään lyhyt läski en ole.
Geeneissähän nuo on. Onneksi olen nainen, on vaan söpöä..
Vierailija kirjoitti:
Yksi kriteeri naisen sormien lyhyydelle on se, että saako sormet ylettymään mieskumppaninsa täydessä iskussa olevan peniksen ympäri.
Siinä ja siinä ylettävätkö sormeni eikä hänellä ole edes kai mitenkään paksu.
Mullakin lyhyet sormet, pienet kädet muutenkin sekä kapeat ranteet. Naisten pienikokoisimmissakin hanskoissa tahtoo olla sormet vähän liian pitkät, lastenosastolla joutuu välillä vierailemaan. Niin ikään sukkaostoksillakin, kun jalkakin on vain 35/36. No enpähän mä tietysti muutenkaan pitkä ihminen ole (155).
N44
Mulla on älyttömät lapiokäet. Eikä nii vikkelet sormet enää että mitään teknisesti vaikeita pianojuttuja soiteltais.
Nainen39