Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet sormet naisella..

Vierailija
26.02.2017 |

Onko täällä muita jonka sormia ja kämmentä aina sanotaan niin pieneksi?? ärsyttävää ku omat sormet ovat niin lyhyet ja aika paksut vaikka soitankin pianoa (yleensä ajatellaan että soittajilla on hoikat sormet). jos laitan rakennekynnet nii silloin kädet näyttää suht hoikilta mut muuten häpeän niitä :( onko muita jotka kärsii samasta ongelmasta? onko tähän mitään keinoa millä sais sormia "pidemmiksi""? :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet sormet ja leveät kädet. Syytän perimää isän puolelta! :D

Äidillä on hoikat kädet ja pidemmät sormet.

Vierailija
2/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan lastenkädet. Pienet ja sirot. Ranteen ympäryskin vain 13 senttiä. Ikää kuitenkin jo kohta 40, joten kai ne kohta alkavat turpoamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan lastenkädet. Pienet ja sirot. Ranteen ympäryskin vain 13 senttiä. Ikää kuitenkin jo kohta 40, joten kai ne kohta alkavat turpoamaan :D

Minullakin on tuollaiset eivätkä ole turvonneet vaikka olen 57.

Vierailija
4/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on myös aivan kuin lapsen kädet, mutta ei sillä koskaan mitään haittaa ole ollut. Sitten se vielä vertailee käsiämme ja ihmettelee, miten minulla voi olla niin suuret kädet. Tulee aina mieleen Punahilkka-satu.

Vierailija
5/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet sormet ja leveät kädet. Syytän perimää isän puolelta! :D

Äidillä on hoikat kädet ja pidemmät sormet.

Siis aivan ihanaa että on muitaki lyhyt sormisia ja pieni kätisiä!! :D

ap

Vierailija
6/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienet kädet, eikä mitkään kovin kauniit, eli leveät ja sormet lyhyet ja nahka ryppyinen. Joskus toivoin pidempiä ja hoikempia, mutta kyllä nämä taitavat sopia tähän muuhun malliin paremmin.

Vierailija
7/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien koolla oli merkitystä 1800-luvulla kun fyysinen raskas työ turvotti kädet. Nykyisin naisella saa olla sen kokoiset kädet kuin on. Miehelläni on sirommat kädet kuin minulla. Vähän kadehdin työkaveria, jolla on kolme leveää sormusta nimettömässä. Omiin nakkeihini saa kaksi kapeaa. Mutta olen näppärä käsistäni ja siksi niihin tyytyväinen.

Vierailija
8/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pienet jalat kanssa? Mulla on kummatkin  ja kaikki aina ihailevat numeron 37 jalkaa. Unohdan silloin kädet.

Vierailija
9/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasten kädet. Lyhyet ja pulleat sormet ja kämmenetkin on pulleat. Näyttää tältä.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQya6LoJhu4rfwh3Gl…

Vierailija
10/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siro nainen, mutta sormet ja kädet kuin lapiomiehellä. Paksut, rumat sormet, suonet koholla kämmenselissä. Kynnet rumat ja leveät. Olen aina hävennyt käsiäni. Talvella ne voi peittää hanskoihin, mutta kesällä hävettää. Ei auta tekokynnet yms.

Vierailija
11/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lasten kädet. Lyhyet ja pulleat sormet ja kämmenetkin on pulleat. Näyttää tältä.

Hyi helvetti :x

Vierailija
12/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet kädet ja ohuet ranteet. Mulle mahtuu pikkulasten  hanskat. Hoitolapsia naurattaa, kun näytän heille heidän omilla hanskoillaan, miten ne laitetaan käteen. Jalatkin on pienet. Monista kengistä koko 36 käy, useimmiten kuitenkin 37. Olen 171 cm pitkä, joten jalat ja kädet ovat suhteessa aika onnettomat.

Vierailija
13/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans lyhyet mutta paksuhkot sormet :D Onneksi mun kynnet sentään on tosi hyvän malliset ja kasvaa helposti pitkiksi, ei näytä ihan niin mieskäsiltä kun on nätit mantelin malliset pitkät kynnet.

Vierailija
14/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muten helkkarissa soitat pianoa rakennekynsillä..

Kun kävin tunneilla niin piano-opettaja aina jäkätti liian pitkistä kynsistä, olisi suunnilleen pitänyt ihon sisälle kasvaa niinkuin hänellä näytti tekevän.

Vierailija
15/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa tällaset kädet :D kynnetkään ei kasva ja ovat ruman malliset.

Vierailija
16/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös lyhyehköt sormet. Nilkat ovat kapeat. Pituus 172.

Vierailija
17/29 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ihan hienoa jos on vain lyhyet sormet. Mulla on samanlainen sormisysteemi kuin Megan Foxilla vaikka kroppa ja naama eroavat suuresti XD

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2011/02/meganfox_thumb.jpg

Vierailija
18/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran "veljekset, kuin ilvekset". Molemmat pitkiä, hoikkia ja komeita, sekä kovasti ulkonäöltään toisiaan muistuttavia. Minä ihastuin heihin molempiin. Olin sitten tämän vanhemman veljen kanssa treffeillä, joka oli sitä mieltä, että olen todella kaunis, mutta minulla on oksettavat, lyhyet menninkäisen sormet. Hän ei pystynyt jatkamaan tapailuani, koska sormeni kuvottivat häntä. Nuorempi veli sitten hieman myöhemmin n...ssi minulta "pään irti". Katsoi sormiani, ja totesi, että pienet ovat kätöset, mutta kyllä niillä munasta kiinni saa. Ihmisissä on eroja. Tosimies ei välitä, onko naisen sormet lyhyet, vai ei, vaan hoitelee hommat. Totta maar, kyä näi o! 

Vierailija
19/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on lyhyet sormet, mutta ei varsinaisesti pienet kädet. Eli kämmen on kyllä ihan "normaalikokoinen", sormet ovat vain aika lyhyet.

Vierailija
20/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut ikinä tätä asiaa murehdittua. Olen lyhyt ja mulla on hyvin lyhyet varpaat ja sormet. Ei sillä ole mitään merkitystä. Kaulan ja raajojen lyhyys nyt tekee vähän epäelegantin tumpin näköiseksi, mutta ei noilla sormilla mitään väliä ole. Enkä enää edes murehdi yleistä lyhyyttä ja raajojen lyhyyttä, kun kerran monien mielestä esim. näyttelijä Florence Pugh on superkaunis vaikka on oikein lyhytraajaisuuden tiivistymä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme