Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä muuttaisi Helsinkiin

Vierailija
26.02.2017 |

On ihan liian levotonta,ilma saastunutta,ihmisiä liikaa. Onneksi ei tarvitse kuin maksimissaan kerran vuodessa siellä käydä. Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannomatta paras 🙂

Vierailija
2/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, että et ole tulossa tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt pakko ole Helsingissä asua. Itse nautin suuresti, mutta ei Helsinki kaikille ole unelma.

Vierailija
4/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä muuttais landelle

ei mitään tekemistä, ankeaa, landepaukut ajelee traktoreilla ja myyvät pärekorejaan kylillä farkkuhaalareissaan.

muita?

Vierailija
5/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

p4n0mies kirjoitti:

En ikinä muuttais landelle

ei mitään tekemistä, ankeaa, landepaukut ajelee traktoreilla ja myyvät pärekorejaan kylillä farkkuhaalareissaan.

muita?

Mikset sä avannut mielipiteellesi omaa ketjua?

Tässä ketjussa keskustellaan Helsingistä, ei landesta.

Vierailija
6/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan liian levotonta,ilma saastunutta,ihmisiä liikaa. Onneksi ei tarvitse kuin maksimissaan kerran vuodessa siellä käydä. Muita?

Minä en oikein ymmärrä tätä vuodatusta. Elele ihan tyytyväisenä siellä, missä elät!

t. helsinkiläinen

Vierailija
7/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maaseudulta ja asunut vuosikymmeniä Hgissä ja oon niin urbanisoitunut että viihdyn myös täällä. Juurillani käyn kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
8/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis kommentteja ihmisiltä jotka eivät halua muuttaa Helsinkiin. Miksi? Että saisit lisää syitä entisten lisäksi?

Vierailija
9/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä se. Emme kaipaa sinua.

Vierailija
10/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvanut Espoossa ja Helsinki tullut erittäin tutuksi sen myötä. Helsinki on ihana paikka kesäisin ja joskus sinne halusin kovasti muuttaa. Muutinkin sitten pienemmälle paikkakunnalle lähelle pk-seutua enkä nykyään enää kaipaa Helsingissä asumista. Siellä on yhä ihana käydä, mutta ihanaa on myös päästä kotiin rauhalliseen paikkaan, jossa saa happea muista ihmisistä.

Parastahan se elämässä kai on, että ymmärtää omaa persoonaansa ja sen myötä löytää sen oman kodin. Oli se sitten Helsingissä tai muualla :)

Vierailija
11/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ettei tänne Helsinkiin muuta ihmisiä jotka vaan valittaa täällä olostaan...

Vierailija
12/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy ihmeessä poissa, täällä on jo muutenkin asuntojen hinnat korkealla muuttopaineen takia!

Vierailija
13/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä valittavia landespedejä oikeen sikiään. Ketään ei kinnosta teidän haluttomuus asua Helsingissä. Ja helsinkiläiset on muka ylimielisiä....

Vierailija
14/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on kyllä aivan liian levoton mullekkin, yhden päivän siellä jaksaa shoppailen viettää mut sit on aina mukava palata kotiin missä ei tönitä koko ajan ja ihmiset on jopa ystävällisiä eikä koko ajan joku ole kerjäämässä jotain.

Vierailija
15/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin miljoonia lotossa niin sitten irtisanoutuisin työstäni ostaisin asunnon Helsingin keskustasta. Olisi mukavaa käydä kaikissa kulttuuririennoissa.

Kun lottovoittoa ei ole kuulunut, niin jatkan elämääni ja työssäkäyntiä toisaalla. :)

Vierailija
16/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin elämäni ensimmäiset 19 vuotta Helsingissä, eikä poismuutto ole koskaan harmittanut. Helsingissä on kiva mennä käymään, kun tietää pääsevänsä pois. Viihdyn paremmin maalla omassa rauhassani. Harmittaa vaan, kun työpaikkoja ei oikein tahdo pk-seudun ulkopuolelta löytyä.

Vierailija
17/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset ovat hassuja. Minulle ei tulisi helsinkiläisenä mieleenkään tehdä aloitusta: "En ikinä muuttaisi Kajaaniin" tai jotain vastaavaa. Jokainen asukoot siellä missä viihtyy. Ei tänne kenenkään ole pakko tuppautua. Ja jos työpaikka on Helsingissä, voi silti asua jossain kehyskunnassa.

Vierailija
18/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on kyllä aivan liian levoton mullekkin, yhden päivän siellä jaksaa shoppailen viettää mut sit on aina mukava palata kotiin missä ei tönitä koko ajan ja ihmiset on jopa ystävällisiä eikä koko ajan joku ole kerjäämässä jotain.

Miksi landeille Helsinki on aina yhtä kuin Helsingin keskusta? Asun Paloheinässä (joo sekin on Helsinkiä) keskuspuiston vieressä eikä näy tönijöitä tai kerjäläisiä

Vierailija
19/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan outolintu, kun viihdyn missä vaan ☺️

Asennekysymys.

Vierailija
20/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisin miljoonia lotossa niin sitten irtisanoutuisin työstäni ostaisin asunnon Helsingin keskustasta. Olisi mukavaa käydä kaikissa kulttuuririennoissa.

Kun lottovoittoa ei ole kuulunut, niin jatkan elämääni ja työssäkäyntiä toisaalla. :)

Oijoi, sulla on jo lottovoitto jos sulla on intoa kokea uusia juttuja, kulttuurielämyksiä jne. Utelias ja innokas mieli, saisinkin. Asun itse ihan Helsingin keskustassa mutta en käy ikinä missään, ei kiinnosta, ei jaksa jne. Sun arki on varmaan elämyksellistä ihan missä vaan ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan