En ikinä muuttaisi Helsinkiin
On ihan liian levotonta,ilma saastunutta,ihmisiä liikaa. Onneksi ei tarvitse kuin maksimissaan kerran vuodessa siellä käydä. Muita?
Kommentit (25)
Oikein hyvä, että et ole tulossa tänne.
Ei kai sitä nyt pakko ole Helsingissä asua. Itse nautin suuresti, mutta ei Helsinki kaikille ole unelma.
En ikinä muuttais landelle
ei mitään tekemistä, ankeaa, landepaukut ajelee traktoreilla ja myyvät pärekorejaan kylillä farkkuhaalareissaan.
muita?
p4n0mies kirjoitti:
En ikinä muuttais landelle
ei mitään tekemistä, ankeaa, landepaukut ajelee traktoreilla ja myyvät pärekorejaan kylillä farkkuhaalareissaan.
muita?
Mikset sä avannut mielipiteellesi omaa ketjua?
Tässä ketjussa keskustellaan Helsingistä, ei landesta.
Vierailija kirjoitti:
On ihan liian levotonta,ilma saastunutta,ihmisiä liikaa. Onneksi ei tarvitse kuin maksimissaan kerran vuodessa siellä käydä. Muita?
Minä en oikein ymmärrä tätä vuodatusta. Elele ihan tyytyväisenä siellä, missä elät!
t. helsinkiläinen
Oon maaseudulta ja asunut vuosikymmeniä Hgissä ja oon niin urbanisoitunut että viihdyn myös täällä. Juurillani käyn kaksi kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis kommentteja ihmisiltä jotka eivät halua muuttaa Helsinkiin. Miksi? Että saisit lisää syitä entisten lisäksi?
Olen itse kasvanut Espoossa ja Helsinki tullut erittäin tutuksi sen myötä. Helsinki on ihana paikka kesäisin ja joskus sinne halusin kovasti muuttaa. Muutinkin sitten pienemmälle paikkakunnalle lähelle pk-seutua enkä nykyään enää kaipaa Helsingissä asumista. Siellä on yhä ihana käydä, mutta ihanaa on myös päästä kotiin rauhalliseen paikkaan, jossa saa happea muista ihmisistä.
Parastahan se elämässä kai on, että ymmärtää omaa persoonaansa ja sen myötä löytää sen oman kodin. Oli se sitten Helsingissä tai muualla :)
Ihan hyvä ettei tänne Helsinkiin muuta ihmisiä jotka vaan valittaa täällä olostaan...
Pysy ihmeessä poissa, täällä on jo muutenkin asuntojen hinnat korkealla muuttopaineen takia!
Mistä näitä valittavia landespedejä oikeen sikiään. Ketään ei kinnosta teidän haluttomuus asua Helsingissä. Ja helsinkiläiset on muka ylimielisiä....
Helsinki on kyllä aivan liian levoton mullekkin, yhden päivän siellä jaksaa shoppailen viettää mut sit on aina mukava palata kotiin missä ei tönitä koko ajan ja ihmiset on jopa ystävällisiä eikä koko ajan joku ole kerjäämässä jotain.
Jos voittaisin miljoonia lotossa niin sitten irtisanoutuisin työstäni ostaisin asunnon Helsingin keskustasta. Olisi mukavaa käydä kaikissa kulttuuririennoissa.
Kun lottovoittoa ei ole kuulunut, niin jatkan elämääni ja työssäkäyntiä toisaalla. :)
Asuin elämäni ensimmäiset 19 vuotta Helsingissä, eikä poismuutto ole koskaan harmittanut. Helsingissä on kiva mennä käymään, kun tietää pääsevänsä pois. Viihdyn paremmin maalla omassa rauhassani. Harmittaa vaan, kun työpaikkoja ei oikein tahdo pk-seudun ulkopuolelta löytyä.
Tällaiset aloitukset ovat hassuja. Minulle ei tulisi helsinkiläisenä mieleenkään tehdä aloitusta: "En ikinä muuttaisi Kajaaniin" tai jotain vastaavaa. Jokainen asukoot siellä missä viihtyy. Ei tänne kenenkään ole pakko tuppautua. Ja jos työpaikka on Helsingissä, voi silti asua jossain kehyskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on kyllä aivan liian levoton mullekkin, yhden päivän siellä jaksaa shoppailen viettää mut sit on aina mukava palata kotiin missä ei tönitä koko ajan ja ihmiset on jopa ystävällisiä eikä koko ajan joku ole kerjäämässä jotain.
Miksi landeille Helsinki on aina yhtä kuin Helsingin keskusta? Asun Paloheinässä (joo sekin on Helsinkiä) keskuspuiston vieressä eikä näy tönijöitä tai kerjäläisiä
Oon varmaan outolintu, kun viihdyn missä vaan ☺️
Asennekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaisin miljoonia lotossa niin sitten irtisanoutuisin työstäni ostaisin asunnon Helsingin keskustasta. Olisi mukavaa käydä kaikissa kulttuuririennoissa.
Kun lottovoittoa ei ole kuulunut, niin jatkan elämääni ja työssäkäyntiä toisaalla. :)
Oijoi, sulla on jo lottovoitto jos sulla on intoa kokea uusia juttuja, kulttuurielämyksiä jne. Utelias ja innokas mieli, saisinkin. Asun itse ihan Helsingin keskustassa mutta en käy ikinä missään, ei kiinnosta, ei jaksa jne. Sun arki on varmaan elämyksellistä ihan missä vaan ❤
Vannomatta paras 🙂