Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontulan ostarilla on ikuinen vappu

Vierailija
26.02.2017 |

Poliisit ohjelmassa poliisi sanoi niin. Pitääkö paikkansa? Miten siellä voi asua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubien asiakkaista ei ole mitään haittaa. Vähän enemmän elämää ja ääntä tuovat, mutta se siitä.

Vierailija
2/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poliisin näkökulmasta. Hälyytyksiä varmaan normia enemmän ja onhan siellä kännikaloja päivisinkin enemmän mihin olen tottunut kun itse asun lännempänä. Äkkiä siihen menoon tottuu jos siellä asuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa on hyvä asua. Näillä seuduilla olen asunut jo v:sta 1984. Ihan tavallisia ihmisiä siellä kulkee ostoksillaan. Jos liiketila jää tyhjäksi, niin siihen ei enää tule kaljakuppilaa. On tullut etnisiä kauppoja ja ruokapaikkoja. Laitan tähän alle linkin viime elokuun uutiseen. Olen muuten lähdössä Kontulan ostarille kauppaan, kunhan ne aukeavat ja yhtään ei pelota ;)

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/419797-ostarin-kaljabaarit-ras…

Vierailija
4/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä kontulan ostarilla kukaan asu urpo.

Vierailija
5/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva asuu ostarilla. Kaupassa voi onneksi käydä muuallakin, jättää ostarin juopoille, narkkareille ja muille häröille.

Vierailija
6/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontulassa on hyvä asua. Näillä seuduilla olen asunut jo v:sta 1984. Ihan tavallisia ihmisiä siellä kulkee ostoksillaan. Jos liiketila jää tyhjäksi, niin siihen ei enää tule kaljakuppilaa. On tullut etnisiä kauppoja ja ruokapaikkoja. Laitan tähän alle linkin viime elokuun uutiseen. Olen muuten lähdössä Kontulan ostarille kauppaan, kunhan ne aukeavat ja yhtään ei pelota ;)

Tavalliset ihmiset yrittävät myydä huumeita tuntemattomille ostosreissun lomassa?

Vierailija
7/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan ostarilla on eloisaa kuin ulkomailla. Ei vaan tiedä missä maassa olisi kun kaikki puhuvat eri kieliä.

Vierailija
8/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja ei taida asua paikkakunnalla. Juttu on kuin suoraan mainosmiehen kynästä.

Pelkkä "elämä" ei ihan takaa viihtyvyyttä. Voit miettiä että naapuriisi muuttaa tällainen "elämää" harjoittava perhe eli ollaan kännissä aamusta iltaan, vedetään ketjussa tupakkaa kavereiden kanssa, musiikki soi täysillä vuorokauden ympäri ja jos ne joskus ovat selvinpäin niin sitten on käynnissä elämää suurempi riita ja huutaminen ja kamojen paiskominen.

Vierailija
9/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu olen nähnyt uhkaavasti käyttäytyviä, aineista sekaisin olevia tyyppejä enemmän steissillä tai Helsingin keskustassa kuin Kontulassa, jossa on sellaisia aika harmittomia alkoholistireppanoita, jotka eivät yleensä aiheuta mitään ongelmia omalla olemassaolollaan.

Vierailija
10/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen vappu = räntäsade ja puuskittainen tuuli

Vierailija
11/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu olen nähnyt uhkaavasti käyttäytyviä, aineista sekaisin olevia tyyppejä enemmän steissillä tai Helsingin keskustassa kuin Kontulassa, jossa on sellaisia aika harmittomia alkoholistireppanoita, jotka eivät yleensä aiheuta mitään ongelmia omalla olemassaolollaan.

Olen se vastaaja, joka on asunut Kontulasta v:sta 1984. Ei mulle ole koskaan yritetty huumeita myydä, ei Kontulassa eikä muuallakaan. Röökinpummaajia toki löytyy, mutta niitä on muuallakin. Viime syksynä olin Kampissa menossa töihin, kädessäni Alepan kassi jossa oli eväät. Tultiin kysymään olenko venäläinen, eli ilmeisesti luultiin viinanmyyjäksi. Kontulaan liittyy näköjään yhä kummallisia, vanhakantaisia ennakkoluuloja. 

Joku täällä kirjoitti häirikkönaapureista jotka vetää viinaa ja huudattaa musaa. Olen työni puolesta joutunut kohtaamaan häädön saaneita ihmisiä Stadissa. Kyllä heitä on ihan joka kaupunginosasta, ei Kontula ole mitenkään merkittävässä roolissa häätöjen suhteen. Häiriköitä riittää joka puolelle.

Vierailija
12/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus kirjoittaa täysin samaa. Steissillä on ihan kammottavaa jengiä - aina joku tilanne päällä jossain.

Vierailija
13/13 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se vastaaja, joka on asunut Kontulasta v:sta 1984. Ei mulle ole koskaan yritetty huumeita myydä, ei Kontulassa eikä muuallakaan. Röökinpummaajia toki löytyy, mutta niitä on muuallakin. Viime syksynä olin Kampissa menossa töihin, kädessäni Alepan kassi jossa oli eväät. Tultiin kysymään olenko venäläinen, eli ilmeisesti luultiin viinanmyyjäksi. Kontulaan liittyy näköjään yhä kummallisia, vanhakantaisia ennakkoluuloja. 

Joku täällä kirjoitti häirikkönaapureista jotka vetää viinaa ja huudattaa musaa. Olen työni puolesta joutunut kohtaamaan häädön saaneita ihmisiä Stadissa. Kyllä heitä on ihan joka kaupunginosasta, ei Kontula ole mitenkään merkittävässä roolissa häätöjen suhteen. Häiriköitä riittää joka puolelle.

Ah, vanha tuttu mutkuonhanmuuallakin - argumentti. Koska muuallakin murhataan  niin suomenkin poliisi voi rauhassa istuskella kahvilla sen sijaan että etsisi murhaajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä