Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tehnyt valaankatselureissua?

Vierailija
25.02.2017 |

Olen joskus lukenut tällaisista laivaretkistä, mutta kaipaan kokemuksia. Olis vähän eksoottisempi juttu :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään Keravalla/Tuusulassa, jos haluat valaita nähdä. Pääset myös halvemmalla.

Vierailija
2/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tekivät Pohjois-Norjassa. Näkivät kyllä valaita. Maksoi reilun satasen per nuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lofooteilla. Upea kokemus. Juurikin 100e maksoi.

Vierailija
4/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vilkaisemassa kotisohvalla.

Vierailija
5/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azoreilla, maksoi 55€ per nuppi, mukana oli meribiologi kertomassa nähdyistä. Kaksi delfiiniparvea (pyöriäisiä ja juovadelfiinejä) sekä päästiin seuraamaan brydenvalasta.

Delfiinit oli tosi uteliaita, hyppivät veneen vierellä jatkuvasti, kunnes tuli ruoka-aika. Sitten päästiinkin seuraamaan miten delfiinit saalistaa.

Mahtava kokemus! Oli hintansa väärti ja firmalla on sitä paitsi takuu: jos ei näe mitään valaita (mukaanlukien delfiinit), saa rahat takaisin tai uuden retken.

Vierailija
6/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä Ulvilaan 😊

Vierailija
7/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lähiöbaarissa.

Vierailija
8/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko tiirata kotimaisia siiderivalaita vai lähteä ulkomaan eläviä katsomaan? En suosittelisi ottamaan mitään ihmeellistä varustusta mukaan, kiikarit voit ainakin unohtaa, sillä valaat ovat hyvin isoja ja tekevät itsensä tykö katsojille jos sinulla vain on paksu lompakko mukanasi. Kannattaa hieman katsoa kuitenkin onko valailla jälkeläisiä. He eivät ole reissuilla mukana, mutta he ovat valaiden mielessä kyllä ja heistä saattaa löytyä merkkejä kun hieman lähempää tarkastelua tekee.

Vierailija
9/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrähdin näille siiderivalas-jutuille :D Olen käynyt valaita bongaamassa Grönlannissa, valitettavasti meidän reissulla lähinnä ihailtiin jäävuoria ja valaasta näkyi vaan pyrstö ja tuhaus. Oli kuitenkin huikeaa ihan maisemien vuoksi :)

Vierailija
10/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cape codilla. Paljon ryhävalaita heinäkuussa! Huikea elämys!

Vierailija
11/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tiedä minkälaisia valasretkiä ap tarkoittaa, mutta kävimme mieheni kanssa San Franciscon edustalla valasretkellä aikoinaan ja näimme lähinnä parin valaan pyrstöt, emme muuta. Ihan ok retki muuten oli.