Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Radio Nova: Onko jumppatrikoiden alla haitallista pitää alushousuja? Asiantuntijat vastaavat

Vierailija
25.02.2017 |

Mitä mieltä kyseisestä asiasta....Pistäkää omia kommetteja asiasta AV-naiset.
Tässä vielä artikkeli Radio Novan sivulta: http://www.radionova.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/onko-jumppatriko…
Radio Novan viikonloppujuontaja Heidi Suomi sanoi itse käyttävänsä trikoiden alla stringejä, koska hän ei halua että alushousujen rajat näkyvät ja myös kuulemma parhaimmat urheiluun....

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitallista pitää alushousuja jumppatrikoiden alla. Itse suosin seamless stringejä ettei tule ikäviä alkkarirajoja.

Vierailija
82/92 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa, että alushousujen reunat näkyisi? Oletuksena 99% ihmisistä käyttää alushousuja, joten paljastusarvo minusta nolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin käytän ihan tavallisia pikkareita jumppatrikoiden alla. Muu ei ole käynyt mielessäkään.

Käytätkö tiukkoja ja löysiä salitrikoita...jos tiukkoja niin oletko koskaan havainnu että ne sun "mummomalliset" alkkarit näkyy tosi selvästi???  :D  :D

So? En ole kelle vastasit, mutta jos sulla siellä ei ole muuta tekemistä kuin tuijotella naisten ahtereita, olet väärässä paikassa. 

Vierailija
84/92 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin käytän ihan tavallisia pikkareita jumppatrikoiden alla. Muu ei ole käynyt mielessäkään.

Käytätkö tiukkoja ja löysiä salitrikoita...jos tiukkoja niin oletko koskaan havainnu että ne sun "mummomalliset" alkkarit näkyy tosi selvästi???  :D  :D

Haittaako se minua? Tuttavapiirissäni ei ole ketään, jonka olisin huomannut tirskuvan toisten alushousuille. Teinit ehkä, mutta eivät ole maininneet asiasta 🤔

Eri

Vierailija
85/92 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kireät housut noin yleensä altistavat hiivalle, vanhemmiten farkutkin tuntuvat epämukaville, koska ne tavallisesti ovat istuvat.

Melko tyhjänpäiväistä miettiä alushousujen rajoja tässä iässä.

Mikä sun ikä? Taidat olla jo mummo?

Voi olla. Todennäköisesti vähintään 30, koska siitä ylöspäin kukaan ei varmasti hetkauta korviaan teinien muotikäsityksille. (En nyt väitä, että kaikki alle kaksikymppisetkään olis.)

Ei se jolle vastasit

Vierailija
86/92 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi pitää ainakin stringejä trikoiden alla mitä olen nähnyt häntä Padel pelissä Hämeenlinnassa.

Vierailija
87/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi pitää ainakin stringejä trikoiden alla mitä olen nähnyt häntä Padel pelissä Hämeenlinnassa.

Juu niin käyttää ja hyvälle Heidin pylly näyttää kun stringit treenitrikoiden alla kun trikoot painautuu peppuvakoon. Samaan aikaan käynyt pelaamassa niin useasti tämän nähnyt.

Vierailija
88/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet?

Vierailija
89/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonmyötäiset trikoot, jotka tuovat esiin kolot ja laaksot. Joissakin rypytys persiin kohdalla, että varmasti näkyy. Pikkuhousujen näkyminen trigoiden alta on kauhistus. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
90/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vannoutunut stringien käyttäjä trikoiden kanssa niin ei ole mitään ongelmaa ollut vaikka käytän Scrunch-rypytys trikoita.

Vierailija
91/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trikoot on vain itsensä esittelemistä. En kunnioita yhtäkään naista joka noihin persetrikoisiin pukeutuu.

Tuulihousullako sitä pitää sit lenkillä löydä ja salilla treenata callagehousuilla??Mieti nyt vähän mitä sanot!!!!

Nim. Nainen trikoilla treenaava

Silloin kun itse salilla kävin, minulla oli sortsit ja teepaita. Tosin silloin ei treenattu vaan kuntoiltiin eri laitteita käyttäen. Mihinkähän kisaan nykyään kaikki treenaavat. 

Vierailija
92/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä sillä on, jos alushousujen rajat näkyvät jumppatrikoiden alta.

No, onhan se nyt aika noloa. Ehkä ei sinun mielestä, mutta moni muu kokee sen kiusallisena. Kukaan ei halua nähdä sun alushousuja.

Haluaako joku nähdä trikoita, joista näkyy persrako? Haluaako joku yleensäkkään nähdä trikooperiä?