Radio Nova: Onko jumppatrikoiden alla haitallista pitää alushousuja? Asiantuntijat vastaavat
Mitä mieltä kyseisestä asiasta....Pistäkää omia kommetteja asiasta AV-naiset.
Tässä vielä artikkeli Radio Novan sivulta: http://www.radionova.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/onko-jumppatriko…
Radio Novan viikonloppujuontaja Heidi Suomi sanoi itse käyttävänsä trikoiden alla stringejä, koska hän ei halua että alushousujen rajat näkyvät ja myös kuulemma parhaimmat urheiluun....
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mun salilla ainoa nainen jonka persettä tuijotetaan on pepputreeniä tiukoissa trikoissa ja stringeissä tekevä. Trikoot kuultaa myös läpi. Me muut saadaan olla rauhassa rajoinemme.
Onko sun salilla vain yksi nainen joka käyttää tiukkoja trikoita & stringejä?? Taidat käydä pienellä salilla, vai?? Omalla salilla käy ainakin 10 salinaisia joilla selvästi Stringit niiden trikoiden alla, mut on todella iso ja suosittu kuntosali😉😊👍
Kireät housut noin yleensä altistavat hiivalle, vanhemmiten farkutkin tuntuvat epämukaville, koska ne tavallisesti ovat istuvat.
Melko tyhjänpäiväistä miettiä alushousujen rajoja tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mitä haittaa jos pikkarien rajat näkyy??
En edes omista stringejä.Oletko joku 50v nainen joka käyttää tiukkoja trikoita ja "mummomalleja" niiden alla?? Ei hyvä STRINGIT ja tiukat trikoot on nyt muotia....
Eikö treenaamisessa ole muu tarkoitus kuin olla muotia?????
Kauheinta mielestäni on likaset rintsikan olkaimet, joita näkyy ihan missä vaan eikä pelkästään treenatessa.
Usein niihin liittyy tunkkainen hajukin.
Vierailija kirjoitti:
Kireät housut noin yleensä altistavat hiivalle, vanhemmiten farkutkin tuntuvat epämukaville, koska ne tavallisesti ovat istuvat.
Melko tyhjänpäiväistä miettiä alushousujen rajoja tässä iässä.
Mikä sun ikä? Taidat olla jo mummo?
Taas sai vahvistukseni asia jonka olen tiennyt ennenkin. Eli salilla ei käydä ykkösprioriteettina treenaaminen, vaan siellä käyddään olemassa esillä ja tuijotettavana. Mitään luonnollista ja tavallista ei saa olla koska se voi häiritä sitä "treenaamista"...
Mikä mummojen dissaus täällä nyt on menossa? Meidän salilla käy ihmisiä laidasta laitaan, asut on myös laidasta laitaan, jopa ihan collarihousua ja t-paitaa. Ainoat jotka siellä kyräilee toisia, on nuoret epävarmat tyttöset viimeisen muodin mukaiset treenivaatteet yllään. Muut iloisina tervehtivät toisiaan, jutustellen ja kannustaen.
Täysin älyvapaata miettiä jotain alushousujen rajoja. Mää käytän omasta mielestäni mukavia ( jonkun toisen mielestä ne stringit saattaa olla mukavat, minusta ei ) alushousuja jalassa, eikä kiinnosta yhtään, onko ne mummomalliset ja näkyykö rajat vai ei ja olenko mää jo mummoikäinen jonkun 18-kesäisen mielestä vai en.
Mää käyn salilla tasan yhdestä syystä - haluan kovan kunnon ja lihaksikkaan kropan, jossa saa olla myös rasvaa, niinkuin naisen kropassa pitää ollakin. Siellä salilla mää treenaan kovaa ja isoilla painoilla ja optimaalisilla, treenaukseen parhaiten soveltuvilla vaatteilla, joita ovat siis kireät trikoot ja kireä toppi. Ja ne mummopikkarit siellä alla. Mulla ei myöskään ole meikkiä, eikä hiukset laitettuina.. joskus ne saattaa olla jopa hieman rasvaiset, kun en ole viitsinyt pestä ennen hikitreeniä. Mua ei kiinnosta, näkyykö maharöllykkä tai finnit tai ne pirun alushousun rajat, koska mää en ole mennyt sinne salille näyttäytymään ja nostelemaan niitä kilon painoja - mää oon mennyt sinne treenaamaan, eikä se naama irveessä kovaa treenaaminen nätiltä näytä muutenkaan. Mutta mulle on tullut tulosta ja voimaa, toisin kuin niille stringit vaossa pyllistelijöille, jotka nenä nyrpyssä kattoo mun mummomallisten alushousujen rajoja ja puistelee päätään, että kato totakin mummoa..
n39
Mulla on semmonen, ehkä outokin mielikuva, että alushousut ehkäisisivät pimpsukan ihon veltostumista ja roikkumista. Siksi tykkään käyttää varsinkin treenatessa kun tehdään kaikenlaisia eri liikkeitä.
Ihanaahan se on kun pyllyn muodot näkyy. T. Mies
Käyttäkää vaan naiset enemmän niitä stringejä....
Voi ne stringitkin näkyä sieltä alta. Kamppailulajitreenissä kerran yhdellä tytöllä oli housuihin muodostunut hiestä stringien muotoinen kuvio. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun salilla ainoa nainen jonka persettä tuijotetaan on pepputreeniä tiukoissa trikoissa ja stringeissä tekevä. Trikoot kuultaa myös läpi. Me muut saadaan olla rauhassa rajoinemme.
Onko sun salilla vain yksi nainen joka käyttää tiukkoja trikoita & stringejä?? Taidat käydä pienellä salilla, vai?? Omalla salilla käy ainakin 10 salinaisia joilla selvästi Stringit niiden trikoiden alla, mut on todella iso ja suosittu kuntosali😉😊👍
Pienen kaupungin pääasiassa treenaajille suunnattu sali. Siellä käy siis 4/5 miehiä ja naisetkin keskittyy siihen asiaan, eli kovaan treeniin. Ei ole näyttäytymispaikka. Siksi tämä peppunainainen saa tuijotuksia. Kyllä mäkin tuijotan, kun lähes paljas perse pyllistelee edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen kaupungin pääasiassa treenaajille suunnattu sali. Siellä käy siis 4/5 miehiä ja naisetkin keskittyy siihen asiaan, eli kovaan treeniin. Ei ole näyttäytymispaikka. Siksi tämä peppunainainen saa tuijotuksia. Kyllä mäkin tuijotan, kun lähes paljas perse pyllistelee edessä.
Käytätkö sinä sitten saumattomia hipstet vai Minkämallisia alushousuja trikoiden alla? Mikä on ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mummojen dissaus täällä nyt on menossa? Meidän salilla käy ihmisiä laidasta laitaan, asut on myös laidasta laitaan, jopa ihan collarihousua ja t-paitaa. Ainoat jotka siellä kyräilee toisia, on nuoret epävarmat tyttöset viimeisen muodin mukaiset treenivaatteet yllään. Muut iloisina tervehtivät toisiaan, jutustellen ja kannustaen.
Täällä kirjoittelevat pissikset unohtavat, että ilman mummoja heitä itseään ei olisi edes olemassa:DDDDD
Stringit on aivan kauheat trikoiden kanssa...En itse pystyösi käyttämään minuuttiakaan niitä urheilussa. N44v
Vierailija kirjoitti:
Stringit on aivan kauheat trikoiden kanssa...En itse pystyösi käyttämään minuuttiakaan niitä urheilussa. N44v
Samat sanat voisin sanoa...hirveet vermeet. Yök N56v
Vinkkinä jos "rajat" haittaa, niin käyttäkää ohuita pikkuhousuja, joissa on pitsit "lahkeensuissa". Ohuenohuet pitsit loppuu ihonmyötäisesti ja epätasaisesti kaarrellen, kokemuksesta voin kertoa: Ei näy jumppatrikoiden läpi!