Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt tatuointia, joka kaunistaa kantajaansa?

Arpia minullakin on
25.02.2017 |

Siis että ihminen näyttää paremmalta tatuoinnin kanssa kuin näyttäisi ilman sitä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun tatuointien pitäis kaunistaa? Ne on osa mua ja ite tykkään niistä. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Kukaan ei voi edes päälle päin tietää, että tatskoja omistan. Voi että, muuttuiskohan kaikkien mielipide radikaalisti jos tietäisivät kuvista. Hupaisa ajatus :D

Vierailija
22/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, mutta kaikki pienet tatskat korvan takana yms ovat rumia ja ällöjä. Hienolla tatuoinnilla on kokoa ja näköä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on tosi hieno peuran pää -tatuointi käsivarressa. En tiedä kaunistaako varsinaisesti, mutta ainakin se on upean näköinen, ehkä hienoin tatuointi, jonka olen nähnyt.

☭ 7217 ☭

Vierailija
24/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Naisella ulkomailla ja noin kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
25/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ota tatuointeja siksi että musta tulisi "kauniimpi"? Wtf...

Vierailija
26/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, yhden (1) kerran. Kyseessä oli naisen pohkeessa ulkosivulla oleva noin 20cm korkea ja leveimmillään reilut 10cm leveä köynnös/kukka. Caprien kanssa kivan näköinen.

Vierailija
27/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät  minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?

Mikä tässä ^ olisikaan se ongelma?

Vierailija
28/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, atopiasta  kärsivä ystäväni ! mielummin katson tyylikästä kuvaa olkapäässä kuin niitä läikkiä.. ja ystävä on itse täysin samaa mieltä.

Vierailija
29/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikätatuointi on aika siisti.

https://i.ytimg.com/vi/GYqdR89KSic/hqdefault.jpg

Vierailija
30/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät  minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?

Ei minua ärsytä, mutta ärsyttääkö itseäsi kulkea kesät talvet täysin peittävissä vaatteissa?

Tiedät itsekin, että kevyemmissä vaatteissa esiintyessäsi uskottavuutesi tekisi pohjakosketuksen.

Vierailija
31/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle sä puhut?