Oletko nähnyt tatuointia, joka kaunistaa kantajaansa?
Siis että ihminen näyttää paremmalta tatuoinnin kanssa kuin näyttäisi ilman sitä.
Kommentit (31)
Usein, mutta kaikki pienet tatskat korvan takana yms ovat rumia ja ällöjä. Hienolla tatuoinnilla on kokoa ja näköä .
En mä ainakaan ota tatuointeja siksi että musta tulisi "kauniimpi"? Wtf...
Olen, yhden (1) kerran. Kyseessä oli naisen pohkeessa ulkosivulla oleva noin 20cm korkea ja leveimmillään reilut 10cm leveä köynnös/kukka. Caprien kanssa kivan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?
Mikä tässä ^ olisikaan se ongelma?
kyllä, atopiasta kärsivä ystäväni ! mielummin katson tyylikästä kuvaa olkapäässä kuin niitä läikkiä.. ja ystävä on itse täysin samaa mieltä.
Persereikätatuointi on aika siisti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?
Ei minua ärsytä, mutta ärsyttääkö itseäsi kulkea kesät talvet täysin peittävissä vaatteissa?
Tiedät itsekin, että kevyemmissä vaatteissa esiintyessäsi uskottavuutesi tekisi pohjakosketuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kelle sä puhut?
Miksi mun tatuointien pitäis kaunistaa? Ne on osa mua ja ite tykkään niistä. Ihan sama mitä muut ajattelee.
Kukaan ei voi edes päälle päin tietää, että tatskoja omistan. Voi että, muuttuiskohan kaikkien mielipide radikaalisti jos tietäisivät kuvista. Hupaisa ajatus :D