Kysykää mitä tahansa ennustajalta
Olen osallistunut lukuisiin salaisiin sielunmessuihin ja käynyt mm. Saksassa pidetyillä messuilla, joissa onnistuttiin manaamaan esiin demoni. Olen nähnyt asioita, joita kenenkään ei pitäisi nähdä. Olen tehnyt asioita joista ei voi käsiään pestä. Spirituaalisten matkojeni tuloksena olen oppinut ennustamisenkin salat.
Voin ennustaa teille mitä tahansa haluatte, mutta vain rajoitetun ajan, sillä minulla on taas menoa tänään.
Kommentit (25)
No ennusta minulle. Saat vapaasti kertoa mitä näetkin.
Lähetänkö Pescatorin sulle kylään? Osaatko ennustaa miten siinä kävisi?
Ennusta mitä minulle tulee käymään tänä 2017 vuonna.
Näetkö miksi minun ja exän välillä on edelleen side? Vaikka suhteesta jo yli vuosi...
Tulemmeko ikinä jatkamaan juttua? Miten hän on päässyt yli...?
Miltä minun lähitulevaisuus näyttää?
N31
Niin - koska näet sen kaiken kerro miten päättyy tämä?
Sinulla ei taida ollaaikaa vastailla meidän kysymyksiin?
t. toinen ennustaja
Mitä on nämä asiat joita ei pitäisi tehdä? Kuka sen määrittelee?
Kiitos kaikista kysymyksistä. Oli kiva vastailla teille.
Nyt pitää kuitenkin lähteä t.ap
Millaiseksi näet ihmiskunnan tilan kehittyvän? tuleeko iso populaatioromahdus, ydinsota, jne. ?
Olen ihastunut yhteen vuotta vanhempaan tyttöön,ja minun olisi pitänyt kertoa hänelle tunteistani eilen,mutten uskaltanut.näenkö häntä enää jatkossa?.onko hänellä tunteita minua kohtaan?.hänestä ei saa mitään selkoa🙁.oon tosi iloinen jos vastaat!
Montako mitalia vielä tulee Suomelle hiihdon MM-kisoissa?
Saanko tyttöystävän tänä vuonna?T.Kiltti mies
Ap pelästyi mun kotieläintä... Ensi kerralla laita todenmukaisempi CV äläkä tänne esiintymään kun minulla on huono päivä ;)
osaatko kaaosmaagi itse ennustaa? Mä oon henkisellä tiellä ja voimat pois. Mikä helvetti mulla on?
Vierailija kirjoitti:
osaatko kaaosmaagi itse ennustaa? Mä oon henkisellä tiellä ja voimat pois. Mikä helvetti mulla on?
En osaa ennustaa. Elämä ei ole elokuvaa. Täytyy vaikuttaa. Mitä tarkoitat henkisellä tiellä?
Mitä söisin lounaaksi?