Juon punkkua ja tarvisin juttukaveria.
Kommentit (30)
Mulla valkkaria mut saanen liittyä joukkoon? . Katselin mökkejä etuovesta ennenkuin tuli palstalle .
Mäkin haluan liittyä turinarinkiin! :D mulla on tylsää, oon vaan siivonnut tänään. Ai että, punkku maistuis mutta ei jaksa enää lähtee alkoon. Ootan ens viikonloppuun ja Tukholmaan.
€ kirjoitti:
Mulla valkkaria mut saanen liittyä joukkoon? . Katselin mökkejä etuovesta ennenkuin tuli palstalle .
Mistä päin etsit mökkiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävimme jäällä kävelemässä ja kahvilla. Entä sinä?
Käytiin katsomassa myynnissä olevaa taloa.
Oliko hyvä? Me olemme asuneet nyt pari vuotta viittä vaille valmiissa, johon saimme kyllä paljon tehdä itse.
Vastaan vaikka et taida olla ap, eihän se haittaa. Joo, oli hyvä :) kooltaan huimasti pienempi kuin nykyinen, ja sata vuotta vanhempi.
Joo ei haittaa! Jätittekö tarjousta?
Ap
Ei vielä. Ja ap, hintapyyntö vähän mielestämme vähän yläkanttiin. Uskon että neuvotteluvaraa olisi. Pitää vähän harkita vielä, nykyinenkin koti on ihana, erilailla vain. Vähän (lue:paljon) kyllä polttelisi aloittaa kunnostusprojekti.
Mulla ainakin tulee näin keväisin just tuollaista intoa johonkin kunnostusprojektiin, mistähän se johtuu ;) nyt tyydyn vain sisustamaan kun ei ole remppatarvetta.
Ap
Joo, näinhän se tuppaa olemaan. Vanha talo on kyllä ollut haaveissa jo pitkään. Kaksi taloa ollaan rakennettu ja nyt olisi kiva säästäen remontoida vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan liittyä turinarinkiin! :D mulla on tylsää, oon vaan siivonnut tänään. Ai että, punkku maistuis mutta ei jaksa enää lähtee alkoon. Ootan ens viikonloppuun ja Tukholmaan.
Tänne vaan :) risteilyäkö pukkaa??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne vaan :) risteilyäkö pukkaa??
Ap
Tällä kertaa mennään lentäen ja pari yötä hotellissa :)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako mäkihyppy?
Ahoselle iso peukku!!!!
Työpäivän jälkeen lasillinen punkkua täälläkin! Huomenna taas sorvin ääreen, niin eipä montaa lasillista kärsi ottaa (iltapäivällä vasta).
Ruoka uunissa, lapset pihalla, mies kaverins luona
Omasta mielestäni en, mutta sun mielestä varmaan joo :)
Ap