Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Secretin julkaisusta kulunut jo kymmenen vuotta - onko joku täällä muuttanut elämänsä "Vetovoiman lain" avulla? (ev)

Vierailija
25.02.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut visualisoinnin ja muiden tekniikoiden ansiosta (tai tuella, jos haluaa olla skeptikko) monia haaveitani. Tutustuin Rhonda Byrnen kirjaan noin kymmenen vuotta sitten, ja vietin useita vuosia "opiskellen" vetovoiman lakia.

Valitettavasti osa näistä asioista on myöhemmin osoittautunut minulle haitalliseksi ja jopa vahingolliseksi. Siksi olen hyljännyt manifestaation ajatuksen kokonaan, ja lähtenyt hengellisellä tielläni aivan toisen suuntaan.

Vierailija
2/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vain niin kohta tulee kymmenen mammaa jotka ovat saaneet ihan kaiken haluamansa. Tosin kaikki ovat eri mieltä siitä mikä toimii ja mikä ei ja miksi. Fysiikan lait eivät ole este. Ihmettelijöille sanotaan että keneltä se on pois mihin kukin uskoo vaikka olisi kuinka hömppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki on niin 2008

Vierailija
4/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vain niin kohta tulee kymmenen mammaa jotka ovat saaneet ihan kaiken haluamansa. Tosin kaikki ovat eri mieltä siitä mikä toimii ja mikä ei ja miksi. Fysiikan lait eivät ole este. Ihmettelijöille sanotaan että keneltä se on pois mihin kukin uskoo vaikka olisi kuinka hömppää.

Toisaalta se on juuri näin.

Ärsyttää nykyään esim. uskovaisten jatkuva haukkuminen, jos siis kyseinen henkilö ei oikeuta uskollaan muiden ihmisten huonoa kohtelua (esim. homofobian perustelu Raamatulla). Ei toisen usko ole keneltäkään pois.

Itse olen akateeminen ja uskon vahvasti tutkimustietoon ja tieteeseen. Silti olen ns. hengellinen ihminen. Ehkäpä tämä johtuu siitä, että akateeminen tausta on lisännyt ymmärrystä tietämyksenme rajoista.

Vierailija
5/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman laki on niin 2008

Ohis, mutta eikö se just ollut aloituksen pointti? :-D

Vierailija
6/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se on juuri näin.

Ärsyttää nykyään esim. uskovaisten jatkuva haukkuminen, jos siis kyseinen henkilö ei oikeuta uskollaan muiden ihmisten huonoa kohtelua (esim. homofobian perustelu Raamatulla). Ei toisen usko ole keneltäkään pois.

Itse olen akateeminen ja uskon vahvasti tutkimustietoon ja tieteeseen. Silti olen ns. hengellinen ihminen. Ehkäpä tämä johtuu siitä, että akateeminen tausta on lisännyt ymmärrystä tietämyksenme rajoista.

Minkä alan akateeminen olet ja mitä "hengellisyys" tarkoittaa?

Vierailija
7/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔮

Vierailija
8/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Toivoin pitkään suurmiestä pistämään feministit, perverssit ja mamut kuriin. Sitten tuli Trump.

Vierailija
9/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) Esimerkiksi kaikki työni ovat olleet sellaisia kuin olen visualisoinutkin, samoin asuntoni. Tosin kaikkiin elämän osa-alueisiin visualisointi ei kohdallani toimi yhtä helposti kuin toisilla - ilmeisesti sisäinen vastarinta on suurempaa.

Vierailija
10/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä :) Esimerkiksi kaikki työni ovat olleet sellaisia kuin olen visualisoinutkin, samoin asuntoni. Tosin kaikkiin elämän osa-alueisiin visualisointi ei kohdallani toimi yhtä helposti kuin toisilla - ilmeisesti sisäinen vastarinta on suurempaa.

Visualisoitko itsellesi samalla myös työkaverit, työhuoneen sekä sopivan palkan?

Vierailija
11/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä. Minulla ei ole kaikkea sitä, jota alussa kuvittelin haluavani, koska lottovoitto-tyylisten haaveiden tilalle sain lopulta mielenrauhan, mutta saan yleensä sen mitä haluan.

Vierailija
12/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakoo tuo mustan magian harjoittaminen. Vaikka noilla rituaaleillanne ja taikakeinoillanne saisitte nyt maallista onnea ja mammonaa, niin tuonpuoleisessa joudutte maksamaan siitä kaikesta!

Vierailija
13/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara&Meri

Vierailija
14/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visualisoitko itsellesi samalla myös työkaverit, työhuoneen sekä sopivan palkan?

Työkaverit olen kyllä, paitsi yhdessä vaiheessa, kun halusin tehdä etätöitä. Palkka ei ole ollut minulle tärkeää, sillä minulla on niin pienet menot, että melkein palkka kuin palkka on tarpeeksi kaikkeen, mitä haluan. Työtilaa en ole visualisoinut, mutta tuo on itse asiassa hyvä idea!

Vierailija
15/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laihalta näyttää

Vierailija
16/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit olen kyllä, paitsi yhdessä vaiheessa, kun halusin tehdä etätöitä. Palkka ei ole ollut minulle tärkeää, sillä minulla on niin pienet menot, että melkein palkka kuin palkka on tarpeeksi kaikkeen, mitä haluan. Työtilaa en ole visualisoinut, mutta tuo on itse asiassa hyvä idea!

Hienoa! Ajatuksen voimalla loit tyhjästä ihmisiä työkavereiksesi! Kuka vielä väittää, että visualisointi ei toimi?

Vierailija
17/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin unohtanut koko Salaisuuden, pitääpä katsoa se taas!

Vierailija
18/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku visualisoida rauhan Ukrainaan ja Syyriaan ja muuallekin sekä myös ilmastonmuutoksen pysäyttämisen?

Vierailija
19/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi moni visualisoi rauhan Ukrainaan ja Syyriaan. Tulee rauha lopulta toteutumaan, mutta niin kauan kuin ihmiset uskovat siellä tapahtuvaan pahaan ja pelkoon, uutiset ovat pullollaan visualisoinnista tietämättömillekin ihmisille mielikuvia huonoista oloista, ja näin pahat asiat vain jatkuvat ja mahdollisesti pahenevat.

Vierailija
20/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan visualisointia päivittäin ja uskon, että saan oikeasti sen asunnon, jonka haluan. Uskon myös olevani jo nyt miljonääri, enkä voi ajatellakaan, ettei se tulisi toteutumaan. Niin paljon energiaa käytän tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä