Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisitko sinä s24-treffeillä miehelle joka kirjoittaa ihannenaisestaan näin

Vierailija
25.02.2017 |

On "vakaa ja elämänmyönteinen ja osaa tehdä harkittuja, perusteltuja päätöksiä elämässä"?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähä tuo lause mahtaa niin kuin tarkoittaa? 

Vierailija
2/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ainakaan vikaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulostaa sellaiselta ylijärkevältä, kaikkea harkitsevalta ja aika tylsältä ihmiseltä. Mutta me ollaan erilaisia - eiköhän tuollaisellekin kuvaukselme löydy oma ottajansa. Itse olen spontaani ja teen välillä niitä typeriäkin päätöksiä, mutta ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
4/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä muuta profiilissa olisi. Mutta omalla kohdalla, kun en tee koulutustani vastaavaa työtä, niin

on mahdollista, että jos tuo profiilin tehnyt odottaa kumppania, joka on lukenut itsensä ammattiin, jossa töitä riittää, voi olla, että hän ei voisi pitää minua arvossa. Toisaalta minusta moni keskiluokkainen, joka on koulutusta vastaavassa työssä ja tyytyväinen elämäänsä, varmasti täyttää nämä kriteerit.

Sinälläänhän tuo on vähän epämääräinen lause, se voi yhdelle tarkoittaa yhtä ja toiselle toista.

Vierailija
5/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että tuon kirjoittajalla on ollut aikaisemmin ongelmia jonkun huonomman harkintakyvyn omaavan ihmisen kanssa... Miksi muuten tällaista pitäisi mainita profiilissa oikein erikseen? Eivätkö kaikki halua tasapainoisen kumppanin? En minäkään halua naistenhakkaajaa, mutta en koe tarpeelliseksi tuoda sitä erikseen profiilissa esille.

Vierailija
6/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kuulostaa sellaiselta ylijärkevältä, kaikkea harkitsevalta ja aika tylsältä ihmiseltä. Mutta me ollaan erilaisia - eiköhän tuollaisellekin kuvaukselme löydy oma ottajansa. Itse olen spontaani ja teen välillä niitä typeriäkin päätöksiä, mutta ihan tyytyväinen näin.

Kyllä, tai sitten on vielä se vaihtoehto, että hänellä on ollut joku hyvin epävakaa tuuliviiri kumppani. Eli silloin deitti-ilmoitus menee samaan kategoriaan kuin nämä "ethän ole pettäjä, alkoholisti, epävakaa" -ilmoitukset. Omasta mielestäni tuollaiset ovat myös vähän epäilyttäviä, koska mietityttää, että voiko tuollainen ihminen luottaa nyt sitten uuteen kumppaniin.

Vierailija
7/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että tuon kirjoittajalla on ollut aikaisemmin ongelmia jonkun huonomman harkintakyvyn omaavan ihmisen kanssa... Miksi muuten tällaista pitäisi mainita profiilissa oikein erikseen? Eivätkö kaikki halua tasapainoisen kumppanin? En minäkään halua naistenhakkaajaa, mutta en koe tarpeelliseksi tuoda sitä erikseen profiilissa esille.

Juuri näin ajattelin ja ihmettelen niitä ihmisiä, jotka laittelevat deitti-ilmoituksiin pitkiä listoja ominaisuuksista, joita varmasti kukaan ei toivo kenelläkään olevan.

Vierailija
8/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole tuollainen. Olen herkkä ja ailahtelevainen sekä aikamoinen kyynikko. Pelkään päätöksentekoa ja vitkuttelen asioita. Elämäni on melko boheemia mutta pääosin antoisaa.

Ihan hyvin aseteltu kriteeri ja sen ilmaus mielestäni. Haussa varmastikin turvallinen, järkevä, mukava ja keskiluokkainen kumppani.

Vierailija
9/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mielestäni tuo on hyvin ilmaistu.

Vierailija
10/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin kuvaa jos se on pantava nii panisin.

Vierailija
11/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole tuollainen vaan teen päätöksiä myös intuitiolla ja spontaanisti (oletan, että nyt puhutaan myös "pienemmistä" päätöksistä kuin parisuhteesta ja työstä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi