Miehet miksi olette menneet naimisiin?
Tosissani kysyn, mitä siitä on teille? Mitä saatte siitä että menette naimisiin? Mitkä oli teidän syynne naimisiinmenolle?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin nuoruuttani ja kokemattomuuttani. Nyt vanhempana ja viisaanpana olisin tehnyt toisin.
Sama, lisäksi sosiaalisen paineen edessä heikko. Ja vaikka flaksi kävi hyvin, olihan se ns vakipillu silloin lähes aina saatavilla.
Jos olisi tämä ymmärrys mikä nyt on, väliin olisi jäänyt ja ikipoikamiehenä pysynyt. Esim, tulevalla viikolla "muiden" haluamat lomakuviot maksavat minulle 1500-1800 euroa hiihtolomalla, kun itse olisin halunnut jäädä kotiin kerrankin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8: eikö teillä mies saa vastata edes MIEHILLE tarkoitettuihin kyselyihin itse. :O
Luuletko, että mieheni roikkuu AV:lla...? :D No ei roiku nyt ja tuskin tulee koskaan roikkumaankaan. Minkälaiset "miehet" täällä muuten kirjoittelevat? Onko palstalla muita "miehiä" kuin joku henkisesti hyvin sairas kilttimies-tyyppi tai muuta muu teinipoju?
Kelpaako kaikkeen keskiluokkaiseen perhepelleilyyn kyllästynyt vähän päälle nelikymppinen karvakuonoinen dippainssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8: eikö teillä mies saa vastata edes MIEHILLE tarkoitettuihin kyselyihin itse. :O
Luuletko, että mieheni roikkuu AV:lla...? :D No ei roiku nyt ja tuskin tulee koskaan roikkumaankaan. Minkälaiset "miehet" täällä muuten kirjoittelevat? Onko palstalla muita "miehiä" kuin joku henkisesti hyvin sairas kilttimies-tyyppi tai muuta muu teinipoju?
Ei voi kun ihmetellä miesten makua naisten suhteen. Tämänkin päivänpaisteen on joku vaimokseen halunnut.
sinkku n40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin nuoruuttani ja kokemattomuuttani. Nyt vanhempana ja viisaanpana olisin tehnyt toisin.
Sama, lisäksi sosiaalisen paineen edessä heikko. Ja vaikka flaksi kävi hyvin, olihan se ns vakipillu silloin lähes aina saatavilla.
Jos olisi tämä ymmärrys mikä nyt on, väliin olisi jäänyt ja ikipoikamiehenä pysynyt. Esim, tulevalla viikolla "muiden" haluamat lomakuviot maksavat minulle 1500-1800 euroa hiihtolomalla, kun itse olisin halunnut jäädä kotiin kerrankin...
Miksi suostut olemaan tossun alla?
Appivanhempien painostus. Ei sillä että olisin katunut ja oma päätöshän tuo oli.
Nyt ollaan tosin erottu, ex-vaimon aloitteesta.
Silloin nuorena se tuntui hyvältä keinolta varmistaa säännöllinen seksinsaanti. Kuinka väärässä silloin olinkaan... No joo, kyllä sekin vaikutti, että eka lapsi ilmoitteli tulostaan.
Kaikkein mieluiten eläisin tietysti vapaana nauttien omista harrastuksista ja kuulosta nuorista naisista.