Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettääkö työtön lasten huoltajuuden?

Vierailija
25.02.2017 |

Olen siis (tällä hetkellä) työtön. Jos eroan miehestäni, voiko hän saada lastemme huoltajuuden työttömyyteni perusteella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden vuoksi tuskin, vajaamielisyys, hahmotushäiriöt tai harhaisuus ovatkin sitten eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Tiedätkö miten paljon muuten työttömiä on?

Vierailija
4/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa pystynkö elättämään lapsiani. Mihin me oikein muutetaan, missä on varaa asua. Mies tienaa todella paljon enemmän kuin minä koskaan vaikka saisinkin töitä.

Vierailija
5/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huolestuttaa pystynkö elättämään lapsiani. Mihin me oikein muutetaan, missä on varaa asua. Mies tienaa todella paljon enemmän kuin minä koskaan vaikka saisinkin töitä.

Kuulut tietysti ammattiliittoon tai edes työttömyyskassaan, josta sinulle maksetaan ansiosidonnaista työttömyyskorvausta. Työnhaku jatkuu ihan koko ajan, joten toivottavasti työttömyytesi jää lyhyeksi.

Asumismuoto täytyy valita sen mukaan, mihin on varaa.

Onko ero ihan välttämätön nyt heti vai pystyisitkö lykkäämään sitä vielä?

Vierailija
6/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä maassa asut. Jos asut Suomessa niin ei vaikuta asiaan. Toki tilanne on se, että et saa ottaa lapsia ilman miehen mukaasi mukaan. Eli lasten asuinpaikkaa ei noin vain vaihdetakaan.

huoltajuutta ei kuitenkaan menetä, vaikka muuttaisit sieltä kotoa pois. Nykyäänhän on todella vaikeaa kenenkään saada yksinhuoltajuutta, joten ei tarvitse kantaa huolta siitä huoltajuuden menettämisestä.

Vierailija
7/7 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän