anopin pahin teko
Ei opettanut poikaansa tekemään kotitöitä. Muutenkin passaa miespuoleiset perheenjäsenet ja nostaa ne alustalle.
Kommentit (11)
MInä nostan pojat jalustalle, en alustalle.
Nolaa koko ajan minut suvun juhlissa. Muka vitsejä.
Osoittaa kaikin keinoin, etten kelpaa hänelle etten kuulu hänen perheeseen. " unohtaa" ruoka-aineallergiani. Puhuu minusta ohitseni miehelleni. Vähättelee ja halveeraa tekemisiäni.
Toi saunaan mulle kristallikulhossa jäätelöä.
Anoppi lähetti kutsun syntymäpäivilleen ja kuoressa oli mieheni ja lasten nimet.
No, ex-anoppi on passannut poikansa avuttomaksi, puuttuu kaikkeen ja määrää ylitseni, joten on kasvattanut jo lapsenikin piloille. Halveeraa minua ja ties mitä, mutta pahin on varmaan se että on haukkunut lapsenikin suoraan tämän kuullen että "hullu se on niin kuin äitinsäkin". Ja vielä pahempaa on että lapsikaan ei tajua katkaista välejä tai ottaa etäisyyttä, vaan tuntuu tykkäävän mummostaan.
Mulla on kaikin puolin mahtava anoppi. Soitellaan ja juoruillaan. On lapsen kans intensiivisesti aina kun nähdään, MUTTA se on varmaan 200 kertaa kysyny lasta yökylään tai hoitoon, mutta JOKA IKINEN KERTA se jättää sovittuna päivänä vastaamatta puhelimeen?! Anoppi asuu ensinnäki niin kaukana, ettei meillä tai minulla päivisin ole sinne kummemmin asiaa, eli silloin kun hän ITSE pyytää lasta hoitoon pariksi tunniksi/illaksi/yöksi minun täytyy järjestää jotain menoa, koska tottahan voin vaikka kauppaan mennä, jos anoppi vaatimalla vaatii lasta hoitoon.
Mutta kun se ei sitten vastaa siihen puhelimeen!
Ekalla kerralla oltiin sovittu yökylästä ja anoppi soitteli pitkin viikkoa kuinka odottaa jo viikonloppua.
Me miehen kanssa mietittiin mitä tehtäis ja varattiin sitten hotelli. Ei päästy hotelliin ei, eikä varausmaksua saanut takaisin kun eka iltaan odoteltiin josko se anoppi on vain kadottanut puhelimensa.
Seuraavana päivänä soitteli ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Näin kävi vielä parin sovitun parin tunnin hoidon kanssa ja alettiin jo epäillä dementiaa.
Nyt tämä on käynyt jo kymmeniä kertoja ja aina se puhelin katoaa tai oli muka äänettömällä tai ei mainitse asiasta sanaakaan.
Emme ole itse koskaan itse kysyneet häneltä hoitoapua välimatkan vuoksi siksi tämä tuntuukin avan uskomattomalta. Minun vanhempani ja 6 sisatusta asuvat samalla kylällä ja vuoroin toistemme lapsia hoidetaan.
Anoppi on todella mukava ja hemmottelee lasta jatkuvasti.
Nykyään en pakkaa edes yökylään laukkua valmiiksi, kun tiedän, ettei anoppi taaskaan vastaa puhelimeen sovittuna.
Taidampa ensi kerralla jättää soittamatta edes. Mitenhän sitten käy?
Hauskinta on kun hän joka viikko muistaa kuitenkin taivastella kuinka emme anna hänelle lasta koskaan hoitoon :D
Todella outoa :D
Tunkeutu häämatkallemme samaan hotelliin.