Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemukseen keskeisimmät osaamisalueesi

AikaTumpelo
24.02.2017 |

Työhakemuslomakkeessa pyydetään listaamaan keskeisimmät osaamisealueet. Mitä tähän tulee laittaa. Lomakkeessa olen jo aikaisemmin kertonut laajasti itsestäni, niin mitä tähän nyt sitten vielä pitäisi lisätä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää toistaa itseäsi, eli laitat sinne ne vahvimmat kykysi, vaikka kuinka olisit jo maininnut ne muuallakin.

Esim. poikkeuksellisen hyvä Excelin käyttötaito, asiakaspalvelutaidot tms.

Vierailija
6/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hakemasi työn kannalta tärkeimmät osaamiset siihen. Itse tykkään tehdä melko tiiviitä työhakemuksia, missä en toistele liikaa asioita tai jaarittele, ja jotka on räätälöity jokaisen hakemani paikan mukaan. Hakemuksesta huomaa kyllä, jos se on kirjoitettu yleispäteväksi ja itse en rekrytoijana pitäisi sitä hyvänä asiana.

Etsi joku pohja netistä ja tee sen mukaan, mutta itsesi näköinen hakemus. Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hakemasi työn kannalta tärkeimmät osaamiset siihen. Itse tykkään tehdä melko tiiviitä työhakemuksia, missä en toistele liikaa asioita tai jaarittele, ja jotka on räätälöity jokaisen hakemani paikan mukaan. Hakemuksesta huomaa kyllä, jos se on kirjoitettu yleispäteväksi ja itse en rekrytoijana pitäisi sitä hyvänä asiana.

Etsi joku pohja netistä ja tee sen mukaan, mutta itsesi näköinen hakemus. Tsemppiä!

Luin aloituksen huonosti, eli täytät ilmeisesti jotain nettihakemuskaavaketta? Noh, kuitenkin, laita siihen tärkeimmät. Semmoisissa kaavakkeissa toistoa ei oikein voi välttää ellei jätä kohtia tyhjäksi.

Vierailija
8/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

> poikkeuksellisen hyvä Excelin käyttötaito, asiakaspalvelutaidot

Ei oo tosikaan!