Miksi jotkut eivät tajua että rinnakkaiskoko lasketaan SOPIVAN KOKOISISTA liiveistä
eikä sellaisesta koosta, jossa ympärysmitta tai kuppikoko on liian pieni/suuri?
Kommentit (14)
Vähän kuulostaa että olette ihan pihalla tissiliiveistä. Rähjätään kuin teinit, mutta tissiliivitiede on mammojen ulottumattomissa.
Jos mun koko on A75, niin mikä on rinnakkaiskoko?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 70B?
Tissiliivihullu iski jälleen. Joo ei tiedetä mitään liiveistä. Eikä haluta tietää.
Oon miettinyt samaa, kun tästä aiheesta on käyty keskustelua esim. Jenny ja LMM -fb-ryhmässä :) Ylipäänsä se, että naiset vielä tänäkin päivänä käyttää niitä suomalaisen tarjonnan peräti c-kuppiin asti meneviä liivivalikoimia ja sitten joku hoikka, pieni minua 40 kg pienempi käyttää 80-koon ympärystä, samalla kun minä vedän koolla 75G.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 70B?
No ei tasan 70cm ympärysmitta mahdu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 70B?
Sitten 75A on sinulle alunperin väärä koko. Rinnakkaiskoko lasketaan "valitsemalla pienempi ympärysmitta ja seuraava kuppikoko"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 70B?
Sitten 75A on sinulle alunperin väärä koko. Rinnakkaiskoko lasketaan "valitsemalla pienempi ympärysmitta ja seuraava kuppikoko"
Ei pidä käyttää mitään rinnakkaiskokoa vaan itselle sopivaa kokoa.
Mitä ihmeen virkaa sillä ympärysmitalla oikein on jos kaikki pitäisi sopia siitä riippumatta? Mun koko on 70C ja voin sanoa että tasan ei sovi mikään jonka ympärysmitta on 75 tai 65.
Mun koko on 80A. Sitten myyjä sanoo, että ei kun kyllä se on 75. Myyjä tuo 75A:n. Se on liian pieni , ja liikkeestä on 75B loppunut haluamastani mallista, joten myyjä tuo 70C:n. Ei mene kiinni. Ei mennyt silloinkaan kun olin 30 vuotta nuorempi ja painoin 5 kiloa vähemmän, enkä ollut vielä kertaakaan ollut raskaana. "Kyllä se on sinun kokosi meidän taulukkojemme mukaan", sanoo minua 25 vuotta nuorempi myyjätyttönen.
Kiitos paljon. Menen sellaiseen liikkeeseen, jossa suostutaan myymään minulle sen kokoisia liivejä, jotka mahtuvat päälleni.
Täh?