Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaaleja ei ole

Vierailija
24.02.2017 |

Mutta on ihmisiä jotka eivät tunne sitä voimaa joka on seksuaalisuus ja miten se voi mennä ns pois päältä mutta vain tajuisessa, se ei koskaan kytkeydy pois ihmisestä alitajuisessa ja se on valtava voima. Se että joku julistaa olevansa aseksuaali 23 vuotiaana on vain pinnalta tuumittu kuin joku nunna joka tekee ratkaisunsa olla aseksuaalinen. Se ei kuitenkaan poista näitten ihmisten seksuaalisuutta mitenkään.

Ihminen voi vaan olla niin irrallaan omasta ihmisyydestään ja tunteistaan ettei mikään sieltä seksikerroksesta enää tiedostu. Sekin on ok eikä kuulu muille . Mutta ei a seksuaaleja ihmisiä ei ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/9 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä..Nyt en tainnut ymmärtää ihan kaikkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että aikuinen ihminen, jota ei koskaan ole kinnostanut seksi tai mikään siihen liittyvä, on tehnyt nuorena muka tietoisen valinnan tähän liittyen?

Et ehkä ole vain tavannut oikeaa aseksuaalia tai tutkinut asiaa riittävän hyvin. Laita jotain lähteitä tai edes sitten ne omat perustelusi. Tuo aloituksesi on pelkkää mielipidettä.

Vierailija
4/9 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä määritä kenenkään toisen kokemusta. Vaikka olisi mitä patoutumia.

Vierailija
5/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista ihmistä nyt kutsutaan kuitenkin aseksuaaliksi, oli patoumia tai ei. Moni on täysin tyytyväinen asiaintilaan, eikä katkera puuttuvista seksuaalisista tunteista edes. Koska se hankaloittaa usein parisuhteen löytymistä tai saa muuten tuntemaan itsensä muita huonommaksi. Mutta jos jotakuta ei haittaa edes muiden väheksyntä siitä, ettei välitä seksistä, niin eiköhän häntä vain ole kiinnostamatta. Ei ole niitä tunteita eikä tarpeita. Tai niitä ei tunne. Oli tähän syy mikä tahansa, ihminen on aseksuaali.

Se on siitä hyvä olotila, että et ole koskaan puutteessa.

Vierailija
6/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran lampaita koskevasta tutkimuksesta jossa oli tavislampaita ja lampaita jotka yritti hässiä omaa sukupuolta ja lampaita joita ei kiinnostanut hässiä kumpaakaan.

Vierailija
7/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei julista olevansa aseksuaali. Aseksuaalin määritelmäkin on sellainen, ettei se välttämättä ole mikään pysyvä tila.

Itse olen aseksuaali, ei kiinnosta seksihommat yhtään eikä ole koskaan kiinnostanutkaan. Lapsuuden traumoilla voi olla oma osuutensa asiassa, sillä etten halua päästää ketään ihmistä niin lähelle, koska ihmiset on satuttaneet (henkisesti) niin usein, nekin joiden olisi pitänyt olla kaikista luotettavimpia ja turvallisia ihmisiä. Tai sitten se ei liity asiaan mitenkään, ei voi tietää, mutta ei sillä ole väliä sen asian suhteen, että olen aseksuaali.

Vierailija
8/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asesexuaali. Pidän aseista sexissä.

Vierailija
9/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on aseksuaali, mutta hänen tapauksessaan ei tiedetä, johtuuko koko homma lapsuuden traumoista vai onko hän vain syntynyt sellaisena.

Kuitenkin, hän itse kuvailee asian niin, että seksi on ällöttävää ja hän ei ole ikinä halunnut ketään niin kuin elokuvissa tai kuinka kaverit ovat kertoneet. Hän ei tiedä, miltä tuntuu kiihottua, koska hän ei ole ikinä ollut kiihottunut. Hän toivoo tulevaisuudessa lapsia, mutta toivoo samalla tulevansa raskaaksi niin helposti, että hänen ei tarvitsisi harrastaa seksiä kuin kerran per lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan