Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku tulkita tällaista unta?

Vierailija
24.02.2017 |

Olen jonkun aikaa nyt nähnyt lähes joka yö unta, että ajan autoa, vaikka mulla ei edes ole korttia. Tiedän kuitenkin miten auto toimii, jos sillä on väliä.
Nään unia, joissa olen ihan arkisissa tilanteissa ja jossain kohtaa aina menen unessani omistamalle autolleni ja lähden ajamaan johonkin. Kerran hain iskältä auton ja lähdin mummolaan, kerran ajoin mäkkärin drive iniin kaverin kanssa :D olen aina menossa johonkin ja muistan unessa, että ainiin mulla on auto, lähdenkin sillä. Ajaminen tuntuu unessa tosi helpolta ja luontevalta, onnettumuuksiin en ole joutunut :D
Toistuvasti siis tätä samaa autolla ajamista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko ajokortista ja autosta?

Vierailija
2/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yleensä kertoo siitä, että osaat mennä elämässä eteenpäin ja navigoida. Jos olisit aina vain matkustaja, olisi asenteesi passiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Mua ei kiinnosta yhtään :D siksi ihmettelenkin näitä unia

Vierailija
4/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No auto edustaa sinulle sellaista hallittua osaa itsestäsi . Se on turvapaikka jota hallitset . Mutta se ettei sinulla ole korttia kertoo siitä että hallitset elämääsi keinoin jotka eivät ihan vastaa sisäistettyä moraaliasi . Moraali sisäistettynä voi olla liiankin ankaraa ja yleensä onkin. Aikuisena kuitenkin vaan menet uudelleen ja uudelleen sinne rattiin ottamaan ohjat vaikka se kortittomuus kirvelee elikkä ne liian kovat säännöt. Eli unesi yrittää viestittää sinulle että aja jo ihan omilla aikuisen säännöilläsi ja hylkää ne isäsi tms liian ankarat säännöt. Siksi livahdat unessa tekemään niin. Unesi kertoo myös siitä miltä sinuat aidosti omat ratkaisut tuntuvat isäsi tms edessä. Uni kertoo sinulle rehdisti mitä et ehkä muuten tiedostanutkaan.

Vierailija
5/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. No auto edustaa sinulle sellaista hallittua osaa itsestäsi . Se on turvapaikka jota hallitset . Mutta se ettei sinulla ole korttia kertoo siitä että hallitset elämääsi keinoin jotka eivät ihan vastaa sisäistettyä moraaliasi . Moraali sisäistettynä voi olla liiankin ankaraa ja yleensä onkin. Aikuisena kuitenkin vaan menet uudelleen ja uudelleen sinne rattiin ottamaan ohjat vaikka se kortittomuus kirvelee elikkä ne liian kovat säännöt. Eli unesi yrittää viestittää sinulle että aja jo ihan omilla aikuisen säännöilläsi ja hylkää ne isäsi tms liian ankarat säännöt. Siksi livahdat unessa tekemään niin. Unesi kertoo myös siitä miltä sinuat aidosti omat ratkaisut tuntuvat isäsi tms edessä. Uni kertoo sinulle rehdisti mitä et ehkä muuten tiedostanutkaan.

Eli jos jatkan vielä sinä yrität niinkuin löytää ratkaisua omalle tontillasi ja sen ehdoilla itsellisena elämiseen siksi nämä unet.

Mäkkäri voi myös merkitä yksinkertaisesti pikaratkaisua uudella tyylillä :)! Vs vanhempiesi vanha tyyli!

Vierailija
6/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autohan on tunnetusti fallossymboli. Kaipaat miestä jota olisi helppo hallita. Kun unessa lainasit iskältä auton, niin tavallaan otit siis isän falloksen käyttöösi ja suuntasit mummolaan, eli tulet itse mummoksi kun saat lapsia ja olet saanut miehen joka ottaa isän fallisen roolin elämässäsi.

Vierailija
7/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku kiva muisto mummolasta.

Vierailija
8/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku kiva muisto mummolasta.

Mummon kanssa oli parasta askarrella ja tehdä ompelutöitä. Sain tehdä aina uuden pehmolelun tms. :) kotona ei oikein tällaista tehty ja myöhemmin koulussa vihasin käsitöitä :D

Vierailija
9/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autohan on tunnetusti fallossymboli. Kaipaat miestä jota olisi helppo hallita. Kun unessa lainasit iskältä auton, niin tavallaan otit siis isän falloksen käyttöösi ja suuntasit mummolaan, eli tulet itse mummoksi kun saat lapsia ja olet saanut miehen joka ottaa isän fallisen roolin elämässäsi.

Mitäs jos on jo mies ja lapset :D

Vierailija
10/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole ajokorttia, en osaa ajaa enkä ole koskaan edes kokeillut. Näen usein unta, että on jostain syystä pakko ajaa autoa, vaikken halua enkä osaa. Unessa pelkään kolarin ajamista ja sitä, että poliisi saa kiinni kortitta ajamisesta. Mitähän tämä tarkoittaa?

Vierailija
11/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole ajokorttia, en osaa ajaa enkä ole koskaan edes kokeillut. Näen usein unta, että on jostain syystä pakko ajaa autoa, vaikken halua enkä osaa. Unessa pelkään kolarin ajamista ja sitä, että poliisi saa kiinni kortitta ajamisesta. Mitähän tämä tarkoittaa?

Se että et haluaisi ajaa symboloi ettet oikein halauaisi ottaa itse vastuuta vielä. Pelkäät että se päättyy vain huonosti . Ja että tekisit kuitenkin jotain ratkaisuja v.ärin ja "poliisi " saisi kiinni.

Tavallaan sinuakin sitoo elämässä liika etukäteispelko epäonnistua jos heittäytyisit epämukavuusalueelle kokeilemaan siipiäsi.

Vierailija
12/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että et haluaisi ajaa symboloi ettet oikein halauaisi ottaa itse vastuuta vielä. Pelkäät että se päättyy vain huonosti . Ja että tekisit kuitenkin jotain ratkaisuja v.ärin ja "poliisi " saisi kiinni.

Tavallaan sinuakin sitoo elämässä liika etukäteispelko epäonnistua jos heittäytyisit epämukavuusalueelle kokeilemaan siipiäsi.

Aika hyvä analyysi ja pitänee paikkansa, kiitos!